Alltså man e ju grym jue!!!...:0)

Var iväg till gymet och hängde lite i maskinerna, körde lätt men rätt...
Det vart rygg, triceps och mage...
Det var inget tungt pass, men det var okey, vill bara komma igång nu och tar det i en hällsosam takt så jag inte blir
sjukare igen. Kändes väldigt bra faktiskt, och nu ska det bara öka...

Måste fixa en kamera, jag vill anmäla mig till Talangjakten 2009. Skulle kunna sälja min egen mamma för att få komma med där alltså!! Nja, kanske inte just det, men nära på...*Skratt!*
Testade att ta kort med min mobilkamera, gick väll inte så himla bra...Gillade inte riktigt hur håret låg.

Ja döm själva vad ni tycker...;0)

He he!! Ja vet! Jag har lite knäpp humor, men va fnn...
Som ni ser så behövs det läggas på en hel del muskler.
Och för att få muskler så måste man äta bra..

Detta var vad jag smarrade på när jag kom hem...
Lax och grönsaker...Mmm!!


Nu är det dags att luta sig tillbaka och dricka lite gott the med en vänn och ta det lugnt.
Imorgon ser jag fram emot att gå på påskmiddag hos Tina en annan väldigt kär vänn.
och WWIIEEEE!! *Hoppar upp och ner av lycka!* Jag kom ju på att jag får hem Zelda imorgon också.
Shiit va det ska bli gosa av, och så ska vi ut och gå på långprommis...
Och jaaa jag kommer även gå min morgonprommis imorgon också, det gör jag VARJE dag hädanefter...;0)

Önskar er alla en riktigt härlig helg och massor av sol!!...:0
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0