Dam dam dadidam!! :0)

Tja vad ska man säga?
Jag har ju i alla fall varit närvarande på gymet idag. Gick väll inte så värst strålande, lallade mest runt.
Lekte lite paparazzi mellan mina övningar... Hi hi!!!
Körde bröst och axlar idag:

Hantelpress på rak bänk
Sned bänkpress
Bröstflyes i maskin
Bakvänd peckdeck för baksida axlar
Hantelpress
Hantellyft åt sidan
Axelrullningar med hantlar

Hann i alla fall få liiite gjort. Mats var snäll och hjälpte till...



 Så mycket hjälpsamma, snälla killar på citygym där jag tränar. Tog kort på några av dom...:0) 
Citygym som för övrigt behöver mera tjejer tycker jag,
så kom igen nu alla kex åk ut till citygym och smula...;0)
Klicka på fotona så blir dom större...

Anders å johannes     Stefan och Mats        Två namnlösa gymkillar   Robin, hm!
Två hustomtar:0)            Två gymhjältar

Johannes körde i alla fall på och struntade i vimsiga mia, bra jobbat johannes!!!




Och så har vi en tävling.....
Gissa vem dessa magrutor tillhör... Kan va svårt att gissa kanske...
Hmm! Who, who, who can it be???...:0)

    
     

Den som gissar rätt vinner en påse kashewnötter....:0)

Anywhooo, det var en rolig dag på gymet i alla fall, och jag hann gå ut på en prommis i det fina vädret också.
Det e sååå himla gött att solen börjar titta fram mer ofta och att vädret börjar bli varmare.

Nu är det dags att laga min favvorätt för tillfället, som är kyckling och grönsaker i cocosmjölk.
Börjar även bli rätt så sugen på kyckling i mangochuttney som en  vänn till mig är grym på att göra.
Tror bestämt det är dags att våldgästa och bjuda in mig själv på en middag snart. He he! *Gnuggar mina händer*
Ser fram emot imorgon då det ska tränas rygg, triceps och mage, så djäkla nice att få komma igång igen.

Ha det bäst!!!.....:0)





Kommentarer
Postat av: Bella

tja bruden! kul med lite kort från gymmet =). Bra jobbat! Vi får köra hårt i morgon! See u!

2009-04-05 @ 18:14:10
URL: http://bellaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0