Hello Sweeeeeden!!

Im back again!
Ja som ni säkert anar så blev det ju två dagars träning och sen vart det över en veckas förkylning och halsont.
Om jag kunde italienska så skulle jag rabbla ramsor (som mierda!!) låter mer effektivt att svära då, istället för
attans eller skit också.  Det har lixom inte tillräcklig effekt.
Nu har jag i alla fall chockat kroppen med c-vitamin och inte rört en hantel på hela veckan. Snyft.
Men nu känns det väldigt bra, lite snorig fortfarande men tror det kan vara lite allergi också.
Tänkte börja prova lite lätt i dag och känna lite på vikterna, lyfta lite på dom och kanske prata lite med dom *skratt!*

Var och mätte mig hos Fredrik på Team Reform, hur det gick? vad jag tänkte då? Hmm!!
Tja vad ska man säga lixom, ett ord som poppar upp i mitt huvud hela tiden är HIPPO!!
På grund av att jag inte kunnat träna som jag ska pga förkylningen och då har höjt kolhydraterna
OCH fuskat med att unna mig lite
skräpmat lite då  och då så har jag gått upp på 4 månader från 8.61% body fat till 16.74% body fat!!!!!
Hur lyckats man med det lixom!!??
Jag har insett att jag helt tappat fokus på målet och blivit väldigt dålig med diciplinen.
Jag måste ha ett mål att rikta in mig på och bara fokusera på det.
Så nu är målet satt. Lucia -09!!! Weee!! Det kommer bli jobbigt, mycket att fixa fram tills dess.
Men fan jag ska kämpa!!! Räknar inte med att jag kommer komma så bra till, men jag behöver erfarenheten så jag vet hur det fungerar och lär mig till nästa gång....:0)

Eftersom det är en hel del fett som måste bort så blir det morgonpromenader varje morgon kl: 6.30.
Jag rusar fram runt svartån som en tokig älgko eller nått.
Det är otroligt vackert på morgonen när solen håller på att stiga upp.

Efter Promenaden blir det frulle:
yogurt naturell
Keso
bär
en liiiten skvätt fun ligth saft
MUMS!!!! I love my Frulle!!!...:0)
TITTA SÅ GOTT!!!!


Nu är det dags att gå och hämta ut lite proteinpulver som jag har beställt, sen ska jag ut och njuta lite av solen en stund.
Ikväll blir det ju att gå till gymet och umgås med vikterna lite.
Får se om jag återkommer med info om hur det gick och kanske nån bild på blåvalen in action. Ha ha!!!

Må så gott allihopa och njuuuut av solen nu. ( Ni som kan ) :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0