Huuuungriiig!! Grrrr!!!...:0)

Idag har varit en stråååålande dag, lalla laaa!!!...:0)
Skuttade upp och var otroligt pigg. Frukosten bestod av:
150gr yogurt naturell
150gr keso laktosfri
100gr hallon (och en liiiten skvätt fun ligth hallon för den goda smakens skull..;0) )
Mixa allt i blendern och vips, stans godaste smoothie.

Sen gick jag och katri ut på promenad runt svartån på morgonen, och passade på att busa lite och leka skogstroll.

Värre än trolltyg i tomteskogen alltså. Ha ha!!


Efter promenaden blev det hem till katri för lite mellis:
20gr proteshake
30gr kashewnötter 
   3ST   BCAA
Något så när mätta begav vi oss till hamnen för att ta en kaffe i solen, vilket var soooo nice!!!
Sen blev det en promenad hem för att inta mål nr tre:

100gr wookgrönsaker
100gr kyckling
  30gr ris
och detta var kokat i icas cocosmjölk lätt

måltid fyra blev:
20gr proteshake
   1    äpple

Sen tränade jag och Bella Rygg,biceps och mage:

Raka marklyft
Latsdrag smalt grepp
Framåtlutad stångrodd
Kabelrodd smalt grepp
Stående kabelrodd med rep
Hantelcurl
Scottcurl med rak stång
Situp maskin



Passet gick helt okey.
Slog några tidigare resultat i raka marklyft och kabelrodd, men hade även  några setbacks, när det gäller latsdrag och hantelcurl så fick jag sänka vikterna lite. Kände av fästet i vänsterarmen. ( Far ända in i baljan!!!! )
Men jag är nöjd ändå, fortfarande förkyld och första riktiga passet så det får duga.
Tack Bella för peppningen...;0)

Efter passet så promenerade jag hem och tog måltid nr fem:

100gr grönsaker
150gr köttfärsbiff
  40gr kashewnötter
       1  äpple
Sen blev det softa i soffan och läsa en bok...
Precis innan det var dags för att lägga sig och sussa så tog jag min sista måltid:

150 gr lätt kesella
100gr hallon
    5gr rapsolja
    3     BCAA

Imorgon är det dags för ben, inte min favvorit, men what the heck!!
Det är bara att köra på, benen är ju faktiskt något som jag verkligen behöver jobba på också.
Men nu är det bara att hoppa i säng och duna kudde.
Saknar dock Zeldas gosiga nos


God natt al


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0