Jag rockar fett!!!...:0)

Försöker i alla fall intala mig själv det, he he!!
Fortfarande förkyld, men träningen går förvånansvärt bra ändå.
Slog rekord i marklyft igen häromdagen.
Sen var det dags för ben dagen efter, kom dit lite slö och ville inte aaalls riktigt träna, bet ihopp och körde på och blixtrar och dunder men helt plötsligt så gick det superbra och jag orkade mer än jag brukar.
När benpasset var färdigt så gick jag på darrande bambiben ut från gymmet.
Och min dumma nöt, kom jag ihåg att stretcha? Ne så klart inte!
Så idag känns det riktigt skönt i benen, uuuuunderbart!!!
Ser lite lustigt ut när man går, högklackat idag var kanske inte det smartaste/bästa valet kanske. Hi hi!!

Har nu lämnat in ansökan till talangjakten, så nu är det bara att hålla tummar och tår och hoppas att man kommer med. Shiiit va gla jag skulle bli om jag kom med, men det är säkert en massa duktiga kanditater som söker så...
Men tävla ska jag i vilket fall som helst!! Så djäkla peppad!!!!....:0)

Ser så fram emot att få ett nytt matschema och en plan hur jag ska göra framöver.
Står å hoppar upp och ner som en galen terrier hoppar efter sin boll och väntar ivrigt på att få sätta igång och börja jobba mot mitt mål..
Kommer bli jobbigt, jobbigt, jobbigt och enormt jobbigt men djäkligt spännande också.
Mycket att jobba på för att komma iform, tex armar behöver öka i muskelmassa rejält och axlar och rygg och..
 ja ALLT faktiskt. Just nu är jag liite kind of chubby, men med mina morgonpromenader fixar jag nog det rätt snabbt.
Och jag tror inte man ska gå ner föör mycket om jag ska bygga muskler heller.
Men vi får se vad proffset säger istället.  Det där kan Fredrik och det är bara att lyssna på vad han säger och göra som han säger också... Måste sluta tänka å grubbla så mycket. Men man e ju så IVRIG!

Tog ett kort på ryggen, man kan se det som en oformad lerklump som snart ska bli en vacker vas eller nått sånt.
He he!! Kommentarer och råd mottages gärna...:0)


Har vilodag idag från gymmet, suck! Det suuuuuuuger!!!!
Längtar som en toooka efter att få gå dit imorgon och köra bröst...

Och eftersom det ska bli toppenväder imorgon så ska jag försöka hinna få en stund i solen och njuta lite.
Vädret går ju åt rätt håll i alla fall...

Längtar till sommar, goda sallader, kaffe med goda vänner i solen som värmer mina kinder, sand mellan tårna, chocken av sommarens första bad och det kalla vattnet, picknick, promenader runt svartån, lite mera grisrosa ben så man slipper se självlysande ut, ha ha!! shorts och söta klänningar, åka vattenskidor, spela beachvolleyboll, grilla och lekar ute i det fria och och och,  ja jag skulle kunna hålla på hela dagen.
Sommaren är underbar och välkommen!!! 

Önskar alla en strålande dag i morgon.
Kram kram!!...:0)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tja bruden!!! Jag håller mina tummar och tår på att du blir uttagen till Talangjakten 2009, spännande. Kul och se att det går bra för dig med träningen... ryggen ser jättebra ut bara fortsätta att kämpa.

Som du ser har jag oxå startat en blogg nu, har inte hunnit skriva så många inlägg ännu men du får gärna ta en titt. See Ya at the gym!! Ha det bäst! Kram Susanne

2009-04-23 @ 12:42:58
URL: http://subu.blogg.se/
Postat av: Christopher

Fröken Ivars får snart ryggkonkurrens ser jag ;)

2009-04-24 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0