Maaaat!!!!!


Är så hungrig hela tiden så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
Går ute och ser nån gla djäkel som håller i sin goda mjukglass och jag vill bara trycka den rakt in i ansiktet på den irriterande glada glassätaren.. Jag är inte bitter!!....:0)
Bojkottar hädanefter glassätaren och glassätarnas mötesplatser så som kiosker och fik.
Bara ett litet tag tills jag lugnat ner mig och fått in mina rutiner igen.

Äh riktigt så farligt är det kanske inte men det är allt liiite jobbigt med alla uteserveringar där folk unnar sig och gottar sig vilken dag i veckan som helst. Men det är det faktiskt värt! Jag vet vart jag ska och vad jag måste göra för att ta mig dit.
Och det tänker jag göra om det så är det sissta jag gör!!!...;0)

Hade fest i helgen, firade min 35... euhm! Hmr! Jag menar min 25års dag. He he!!
Eftersom jag kanske dricker ca två gånger om året så fick det här bli min första och sissta rajrajkväll, för sen blir det diet och träning som gäller.
Visst kan man gå ut och tjoa och dansa med mina vänner, men nå alkohol blir det inte. Inget jag kommer sakna heller.
Tycker ändå inte om att bli onykter och att vara bakis. Sooo not worth it!!!
Hade en riktigt rolig helg med helt underbara personer som sjöng och dansade.
Hade mixat folk från alla olika håll, och alla gick bra ihopp med alla. Riktigt lyckad kväll faktiskt....:0)

Måndagen var det dags för rygg, biceps och mage. Gick helt ok faktiskt, tränade med Bella och vi peppade varandra till att ta den där sissta och orka liiite till!! Kom igen!!
Så djäkla bra att kunna köra med henne så man kan hjälpa varandra att prestera bättre och bättre.

Tog ju bilder när vi tränade men jag min nöt gjorde nått fel så dom inte hamnade i datorn och raderade alla foton i kameran!! Säger som Homer Simpsson: DHOOOO!!!!

Tog ingen morgonpromenad idag, då jag ska köra ben idag. Tänkte att jag kör lite kardio efter benpasset istället.


Nä nu är det dags att laga lite mat innan jag börjar gnaga på möblerna. *Ler!*

Får se om jag lämnar rapport och kanske till och med foton från dagens benpass.

Håll tummarna för mig och så hoppas vi att kroppen vill slå några rekord idag också.


Ha det bäst allihoppa och kom ihåg, att bara du själv kan styra din framtid och göra den till det du vill. Ingen annan.

DU är din egen lyckas smed...:0)  Må gott och ät den där djäkla glassen som inte jag får röra!! Ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0