Sol i sinne...:0)

Tja ba tjena hallå allihopa!!
Helgen har varit lugn. Hade Zelda (som jag äger baktassarna på ;0)  ) Har jag bestämt!!!...;0)
Världens finaste amstafftik. Som jag lånar lite då och då när jag har tid.
Vill ha egen men har ju inte tid till det tyvärr.
Jag tog zelda på en promenad igår (lördag) till gymet och så körde jag ett rätt lätt pass.
Sen promenerade vi hem i solskenet...:0) Helt underbart att gå i solen och känna den värma i ansiktet.
Tror till och med att jag fick några fräknar av dom promenaderna. Hi hi!!

Kvällen spenderade jag med en gammal arbetskollega Jamila som var i stan på besök över helgen.
Och eftersom lördag är min svullodag så blev det varma mackor, godis och min favorit mumsmums...Mmm!!
Och en lång kvällspromenad med zelda avslutatde lördagskvällen.
Det är det som är så toppen med att ha hund,  du får en anledning att gå ut och gå och måste göra det.
Man kan inte fuska då. He he!!
Det här är ZELDA på våran morgonpromenad idag...:0)


Nu har jag precis lämnat henne till husse. Suck!!! Saknar henne redan...

Vårtecken på promenaden, både blommorna som börjar komma upp och
sen alla fåglar som kvittrade gjorde att man blev helt lyrisk trots att det var
lite grått ute. ...:0)


Imorgon ser jag fram emot att ta en promenad med katri och senare ska jag träna
rygg,/biceps med bella, ska bli så himla kul!!!!!...:0)
Vi har inte kört ihop på ett tag så jag ser verkligen fram emot att få träna med henne imorgon.
Får se om det blir några foton då kanske...;0)
Ska ta med lilla boken och skriva upp resultaten, här ska minsann slås rekord.
Tänkte börja skriva upp vad jag äter och vilka övningar jag kör från och med imorgon.

Idag har jag haft vilodag så tre promenader fick räcka.
Nu är det dags att laga måltid nr fem som blir:

150 gr köttbullar (hemmagjorda så klart)
100gr kokta grönsaker
  40gr kashewnötter
Kurr kurr säger magen, så det är bara att hugga in i maten. *slickar mig runt munnen* Mums!!

Ha det bäst så länge. Kram kram....:0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0