Suck!! Jag blir såååå TRÖTTMÖSSA!!!!!

Efter passet med Baloo, eller Martin som han heter så var jag inte så jättepiggelin, men mådde lite bättre när jag fått komma hem och fyllde på protein och kolhydratsförådet...Martin är föresten den som fick mig att tycka om styrketräning och få upp intresset för bodyfitness. Och lärde mig att träna RIKTIG styrketräning och inte bara ta i lite grann....:0) Tack snälla Martin för det...
Dagen efter, på onsdagen så gick jag ut och gick runt svartån, ju längre jag gick desto mera snurrig blev jag.
Till slut vart jag tvungen att stanna och vila, två små änder hade blivit fyra och en liten pudel längre fram såg ut som en liten svävande bommulstuss....
Så det var bara att vända och gå hem, sen blev det bara värre och värre..
Det vart feber, halsont, snuva och hosta. UUUUuuuurrrrrkkkk!!!!
FAR ÄNDA IN I BALJAN!!!!!!! Så djäkla irriterande att bli sjuk hela tiden...
Så nu har jag legat i pilla navelläge i nästan en hel vecka, okey okey, jag HAR varit ute å gått lite men jag får
spunk av att bara vara hemma jue...
Känner mig bättre och fick tips av en kille på gymet att det gick ett virus som tar ca tre veckor innan det försvinner och det enda du kan göra för att må lite bättre är att dricka mycket vatten. Så nu har jag klistrat fast en vattenflaska vid höften typ. Hi hi!!! Sen är det väll bara att hoppas att det försvinner snart...

Imorgon ska jag testa att köra ett pass lite lugnt å se vad som händer, jag ska träna ihop med johannes, en kille som är otroligt duktig på träning och kost. (Ska passa på å lära mig så mycket jag kan av honom i morgon. He he! )
Ska försöka få Johannes att ställa upp på kort så ni får se vem geniet är...;0)
Ni kommer även få se honom på en scen med en pokal i högsta hugg inom en snar framtid. En kille som verkligen jobbar hårt för sina mål...
Nä vet ni vad, för bra resultat krävs ordentligt med sömn, så nu är det dags att hoppa i säng...
Natti natti allihopa, sov gott....:0) Zzzzzz!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0