FORTFARANDE REKORD!!!

Jaba daba dooooo!!!

Även idag slog jag några rekord, njuter så länge det håller i sig och går bra.
Har börjat få djäkla ont i fästena till och från, men än så länge håller dom så jag kör på...:0)

Här är foto som jag lovade...
Tog ett gammalt sen maj och la under ett nytt från idag(aug) så man kan förhoppningsvis se att lite skillnad.
Om man nu bara kan börja tappa lite fett som dom syns lite bättre så....


SYNS DET NÅN SKILLNAD ALLS?? HM!!



Idag körde jag baksida ben och tricep OCH så var jag duktig och stretchade hela kroppen, speciellt bröst och höftböj där jag är för kort: Anyway! BAKSIDA BEN OCH TRICEP VAR DET JA:

Vikterna är ju olika på olika gym, men jag skriver efter dom som finns på njoy...;0)

Liggande benspark:
 
8x40
8x40
8x45 rekord
8x45 rekord
8x45 rekord

Sittande benspark:

8x10
8x10
6x11 rekord

Aa vad skjutton heter maskinen man sparkar bakut i? Ha ha!!
Den körde jag i alla fall
8x80 (fullt magasin)
8x80
8x80
Tricep
Rep över huvud:
10x30
10x35
 8x35
Pinne i superset ( kör tungt och när du inte orkar mer vänd och fatta pinnen underifrån, lätta vikten och ta ut det sista du orkar. UUrrkk!) :0)
10x35
10x40 rekord
 8x40 rekord...:0)
Tricep enarmspull:
8x20
8x20
6x20 Trötttt!!!

Satte mig nöjd efter träning och en lååång stretchning på tåget till saltgruvan, eller vad man nu kan kalla det..
Ush inte roligt att inte vilja åka till sitt jobb...
Hemma kl halv nio på kvällen, då ska man laga matlådor, packa träningskläder för imorgon och hinna skriva lite här.Ska försöka bli bättre på den biten, har varit ganska usel på de dårå.. My bad!!  He he!  :0)


Nu är det dags för lite nattprotein och titta på lipstick djungle (vet inte varför men jag älskar den serien!! Ha ha!)

 och sen hopp i säng.


Tänk på att aldrig ge upp, saker blir vad DU gör dom till. Livet kan vara underbart och spännande, man får bara se det ljusa i allt...;0)  Oh my god så jag låter! Ta fram violinerna va! Ha ha!!!


Nattti natti allihopa och ha en uuuuunderbar vecka. Hugs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0