På banan igen...

Hi hi!

Oj oj vilket pip för EN dålig dag!
*ser lite skamsen ut*
Klagade och suckade mycket igår för ett dåligt pass i gymet, men men, man vill ju att det ska flyta på hela tiden.

Sov hos Pia i sumpan i natt, så jag tränade på FitnessClub, Riktigt bra gym! Mycket maskiner och trevlig personal.
Idag gick det skitbra igen.

Tycker så himla synd om stackars Pia som blir väkt av en skrikande Mia varje gång jag sover hos henne.
Jag är lite stressad på jobbet och har tydligen lagt till mig med en ful ovana att ligga och gny och skrika på nätterna.
Och hur lätt är det att sluta med det när man inte är medveten själv om att man gör det.
Resultatet av allt skrikande är i alla fall att det börjar slita på stämbanden eftersom jag babblar hela dagarna på mitt jobb.
Så jag är hes som bara den och har ont i stämbanden. Och vara TYST! Hm! Hur lätt är det lixom!!??
Varje gång man försöker vara tyst och vila rösten lite så kommer man på en massa fiffiga saker eller roliga tankar som man måste dela med sig av till alla runt omkring... Det är faktiskt RIKTIGT SVÅRT att vara tyst..

Körde framsida ben och bicep 
Började med utfall, gick lite segt i början men sen kändes det skitbra. Idag blir det inga resultat skrivna dock för jag har inte boken här och med mitt minne så förstår ni ju att jag självklart inte kommer ihåg...

Utfall
Benböj
Breda benböj
Benspark (ett ben i taget)
Benpress (kommer i alla fall i håg denna, klarade 160kg, Nöjd!)  :0)

Bicepcurl
Bamseövningen

Sen tjoa jag iväg till jobbet och längtade till lunchen.
På lunchen blev det räkor, grönsaker och avokado, SHIIIIT VA GOTT!!! 
Har börjat frysa efter varje gång jag äter igen, borde betyda att jag gått ner lite tror jag. Nana na na nananannaaaa!!!

På lördag blir det kräftskiva hos Baloo(Martin Alexandersson) och hans söta Ninni.
Ska bli riktigt roligt faktiskt, ska bli kul att träffa lite nya männsikor och gamla och umgås och bara ha trevligt för omväxlings skull, hinner ju så sällan göra nått roligt nu för tiden...

Ska upp tidigt imorgon för att träna, på Njoy blir det, så jag ska hoppa i säng jättetidigt så jag hinner varva ner ordentligt och får sova ut lite. Är rätt trött hela tiden. Men det fixar några koppar kaffen på dagen...;0)

Nä nu säger jag natti natti sussa gott!!!.....:0)




 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Wow vilket tempo du verkar ha gumman... att du orkar, jag beundrar dig. Håller tummarna på att du hittar nåt nytt jobb snart så du slipper pendla fram o tillbaka.

Kul att du oxå ska till Martin & Ninni.

Ha det gött så ses vi på lördag.

Kram Susanne

2009-08-28 @ 10:58:50
URL: http://subu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0