Swuuuush!!!

Jag försov mig i morse, så det var bara att äta frulle, skynda ner till gymet och köra ett snabbpass.

Oj oj, vad snabb jag var! Nästan imponerad av mig själv.
Men det blev inte ett dåligt pass, jag körde lats:

Kinns
8 reps x 4 set
Latsdrag (breda)
8 reps x 6 set
latsdrag (smala)
8 reps x 3 set
Enarms latsdrag
6 reps x 3 set

Och sen Swooosh rusade jag till tåget, jag hade en kvart på mig att dusha!
Jag har nog aldrig varit så snabb någonsin förut. Ha ha!!
Sminkning fick ske på tåget.  Sen var det bara att jobba på som vanligt med kaoset som alltid infinner sig på
jobbet men som inte skulle behöva vara så om dom bara ville ändra lite på rutinerna och förbättra.
Men nej! Killen vill inte ändra nått... Suck!

Jag var sist ut från saltgruvan, och sen gick jag och handlade lite till matlådan som måste fixas.
I kväll sitter jag hemma hos Pia och skriver för jag ska få sussa hos henne i sumpan i kväll ( hon e så snäll så) så jag inte behöver gå upp så tidigt imorgon, ska ju jobba imorgon lördag! Suck! (får ju inte vara ledig på lördagar längre) Morrr!
Så ni som säger äntligen fredag, jag säger bara PYTTSAN!!! Jag säger äntligen lördag istället. He he!!

Nu är det dags för sista måltiden och sen hoppa i säng, såååå spännande!
Ha en jättetrevlig helg allihopa och sköt om er....:0)

Kommentarer
Postat av: Helena§

Du, nu hoppas jag att du gjort det du skulle göra idag?? tittar strängt på MIA

Annars vet du vad du ska göra heeeeela dan imorrn va??? Annars blir det smisk!

2009-08-30 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0