TILLBAKA IGEN!

Jaha, så har jag äntligen tagit mig tiden att skriva här igen.
Hoppas ni blir glada nu, det har vart ett djäkla tjat, ha ha!! Skoja bara lite...:0)
Jättekul att det är någon som läser min blogg och vill att jag ska skriva mera.

Har ju haft för mycket att göra på mitt jobb, och att pendla till stockholm tar ju mycket av min tid också.
Och när sen min kära chef tar bort min enda lediga lördag jag har en gång i månaden, ja då blir det inte mycket till privatliv kvar. Suck!
Kan han ens neka mig att aldrig ha en ledig lördag? TIPS OM NÅTT ANNAT LEDIGT JOBB UPPSKATTAS REJÄLT!
Nåja, nog om det. Det e ju min träning och kost jag ska skriva om...

Jag ändrade ju mitt kostupplägg eller rättare sagt jag anlitade en riktigt dukltig kille som heter Younes Laroussi för att hjälpa mig och ökade callorierna.... VILKET ÖS DET BLEV I GYMET!!!
Det har gått jättebra och jag har bara ökat  och ökat i muskelmassa och styrka. Skitkul!
Har inte haft några mer förkylningar eller skador i fästena...
Lite synd dock är att jag även ökat i fett, och ser lagom trind och go ut nu, men men.. Det ska snart bort.

Nu har jag precis klarat första veckan på dieten, som har gått bra.
Är faktiskt rätt glad att inte behöva äta så mycket längre, men lite irriterande att ständigt gå och vara hungrig igen.
Hm! Men jag har valt det själv och det är sååå värt det när man ser resultaten på vägen och jag är säker på att det kommer vara värt det när jag står där uppe på scenen.

Nu tränar jag sex dagar i veckan och kör bara sex till åtta rep i tre set på nästan varje övning...
Förutom latsen och baksida lår som jag kör fyra till sex set på. Dom behöver lite mera träning.

Om några veckor ska vi lägga in morgonpromenader så då får jag börja träna på kvällarna istället.
Kan bli lite jobbigt eftersom jag oftast är helt slut när jag kommer med tåget hem på kvällen.
MÅSTE BYTA JOBB!!! Men det ska gå, på nått sätt så fixar jag det, de vet jag. För jag är envis som en stucken gris...:0)

Appropå gris ja...
Lovar att snart lägga in ett foto på Mia i fatsuit (det känns i alla fall som man går runt i en fatsuit) He he!

Och så är det dags att börja öva mera på poseringen, kanske kommer upp nån bild på det snart också...;0)

Imorgon är det dags för Baksida ben och.... tja vi slänger väll in lite tricep där också för att göra det lite mer spännande.
Ha ha!
Min vänn Petra ska också träna imorgon så kanske om jag blinkar lite snällt med mina gröna så kanske kanske hon hjälper mig att ta ett kort eller två...

Nu är det dags för lite sömn så man orkar köra så det ryker i gymet imorgon, jag ska slå rekord i allt banne mig!!!

Natti natti!! :0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0