UUUUrrrk!!

Idag var en tung dag!!!

Trött gnuggade jag mina gröna när väckarklockan ringde i morse, stängde av den och vände mig om.
Suck! Jag ville minsann inte alls gå upp, men jag gjorde det i alla fall MOTVILLIGT!!

Tränade som vanligt på morgonen men idag körde jag på ett annat gym med en vänn, men idag blev det inte ett enda rekord, Snyft!!
Körde rygg:

Stångrodd t-bar
12x30kg+(vad nu stången väger)
  6x30
  6x30
Hög rodd
13x25
  8x25
  9x25
Roddmaskin
10x37,5
  8x45
  8x45
Sittande vad
10x45kg
10x45
10x45 skandal!!!

Thats it för idag, skittråkigt att inte göra ett enda rekord...
Men jag var ovanligt trött idag, och orkade mycket mindre än jag brukar.
Nu vet jag att när jag börjat min diet så kommer jag inte orka lika mycket, men INTE ÄN!!
Jag vill slå rekord ett litet tag till och vara en bamsebjörn i gymet. Eller... Hm! Kanske inte en björn (Stor,hårig och stark!)
Men tja, jag vet inte, stark i alla fall.. Hi hi!

Efter träningen så var det ju dags för tåget i vanlig ordning, UUuuhääää!!! VILL INTE!!!
Men men, jag bet ihopp och åkte som vanligt... En helt tokig dag, CIRKUS! Och lång blev den också, kom hem kvart i nio, satte mig ner för att kolla lite mail och skriva lite här.

Hade fått mail från Bossen (alltså coachen) Lite mer matschema, och wwwwweeeeee, jabadaba doooo, jag får äta NÖTTER, SALTADE DESSUTOM!! Godis för mig, alltså inte hur mycket jag vill, men ändå ett djäkla gott tillägg i kosten.
Jag är jättenöjd med allt han har gett mig att äta, (det är kyckling, räkor, lax, kött, avokado, grönsaker mm) allt är gott och jag lider inte direkt närmbart av att äta mindre heller.
På jobbet kan det dock bli lite jobbigt, då jag har arbetskamrater som tycker det är jättelustigt att skjuta fram kladdkakor och donuts och säga. skit i dieten, ta en då!! Kom igen nu, du vet ju att du vill ha en!!
Men jag försöker ignorera dom och det mesta dom äter är ändå skitäckligt!! Hmr!!!

Under tiden jag väntade på tåget hem så sprang jag in på FitessClub i Sundbyberg (gymet jag ska tävla för)
Och köpte vitaminer, synillin(så jag blir lite piggare)amino-pro, 3phase kvällsprotein, och nått mer som jag inte kommer ihåg(DORIS!!) Sen unnade jag mig ett par nya träningsbyxor då dom flesta av mina är för små nu för tiden*tittar upp i himlen och visslar* Ha ha!! Ett par av märket Freddy! Skitsnygga! Mia är så nöjd så...
Var kul att träffa Pia också samtidigt( min kompis som jag övertalat att hon också ska tävla), hon jobbar på FitnessClub.
Hon kommer bli riktigt bra till tävling, det är jag säker på, hon hade så bra med massa redan från början.
Börjar nästan inse hur dumt det var att övertala henne, man får ju mindervärdeskomplex när man står brevid henne.
Säger som Homer Simpson DOH!!! Hi hi, nädå, det är riktigt kul att dela den här resan med henne.
HM jag får en kännsla av dejavue! Har jag skrivit detta förut kanske? skulle inte förvåna mig i och för sig, får bläddra ner och kolla. Ha ha!!!
 
ÅÅhhh vad jag längtar nu!!! Vill att tiden ska gå fortare så det är dags snart. *Ivrig!!!*

Som sagt var kl kvart i nio, släääääpade jag mig in genom dörren här, släppte allt jag hade och dunsade ner i soffan.
TOTALSLUT!! Hoppas att det bara är idag, ska lägga mig tidigt så jag får sova ut ordentligt.
Och hoppas på underverk i gymet imorgon...;0)
Just ja!!! Jag måste ju göra matlåda jue!! Oki oki, dags att leka kocken i mupparna i köket ett slag.

Hoppas alla har haft en mycket bättre dag idag än vad jag har haft...
Sov sött och tja...sov sött bara... krams...:0)

Kommentarer
Postat av: helena

Skickar ett MEGAlass med kramar, jag hoppas innerligt att du får fatt i ett nytt jobb snart, nog för att det är väldans trevligt att ha dig här i närheten, men thats it liksom, stackare...

2009-08-26 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0