VAD HÅLLER JAG PÅ MED!!!!

Det funderade jag på i morse när jag tittat på bilder på alla dessa duktiga tjejer som tävlar i bodyfitness.
Ett kort tillstånd av svaghet infann sig... Vem tror jag att jag är egentligen?
Hur sjutton ska jag ha en chans mot alla dessa? Jag kommer bara göra bort mig!!!

MEN DÅ HAR JAG ÅTMINSTONE FÖRSÖKT!!! Slår bort alla negativa tankar som håller på att förpesta mitt sinne och tänker om...

Nu djäklar, finns ingen tid att spilla, ska gå till gymet och jag ska köra så det ryker, kan bara bli bättre.

kl fyra stod jag på nJoy beredd att köra som FAN... Men dom som jag skulle träna med var inte där. Hm..
Jag gick som professor baltasar fram och tillbaka, fram och tillbaka ett tag.
Sen beslutade jag att jag kunde köra lite romber (heter det de?) så länge medans jag väntar så blir det mindre att köra imorgon.

Sagt och gjort:
Värmde upp lite med lätta hantlar ett tag först..

Stångrodd
  9 x 31,5
10 x 31,5
 8 x 31,5
hög rodd
15 x 6
 9 x 8
 8 x 8
Enarms rodd
8 x 17,5
10x17,5
8 x 17,5
Sen dök Sussan och Micke upp...:0)

Så då körde vi baksida lår: Hade bestämt med dom igår på kräftskivan att vi skulle köra det ihop idag...;0)

Ligg baksida
8 x 45
12x 50 (PB) nöjd!
8 x 50 (PB) och sen droppsettade jag på sissta settet... UUurrk! Sussane e duktig på att peppa hon!!
Sittande baksida
8 x 8 klent måste jag säga, hm...
8 x 9
10 x 11 (PB) nöjd igen...:0)
Sen hade Micke en knepig övning som jag och sussane skulle stå rygg mot rygg och ge varandra en 15kg vikt stående upp på ena sidag och när vi vänder oss om å möts på andra sidan så knäböjer vi oss ner och tar emot vikten... Var det någon som förstod det där? Ha ha! Jag e nog lite dålig på att förklara tror jag..
Sen vart det gluteus press
10 x 80 (fullt magasin)
15 x 80 (fjollmaskin)
15 x 80 ( jag å sussane skrattade, denna maskin e gjord för småtjejer. Hihi!!)

Sen var det
Bröst
Hantelpress
10 x 10
8 x 17,5 (PB)
8 x 17,5 (PB) Shiit va duktig hon e på att peppa sussane. Verkligen kul att träna med henne...:0)
Sned bänkpress
8 x 35kg (PB)
8 x 35kg(PB)
8 x 35kg (PB)
Cablecross
Kommer inte riktigt ihåg vikterna och antal reps här, var jättetrött och hängde lite i lianerna.
Jag och sussane började ta lite foton iställlet. Hi hi!!

Ser på fotona om jag jämför med sussane att jag har mycket vätska och fett kvar.. uj uj! *skakar på huvudet*
Hoppas på bra förändring om nån vecka när jag tar kort igen...



Och så en bamse för skoj skull...;0)

 

Micke (tyson) lightning hotade med stryk om vi inte sa att han är allra bäst i  hela stora vida världen!!
Ha ha, skoja bara...:0)



Jag och sussane...



Efter passet var jag nöjd och belåten och tillbaka i glada tankar...

Ska bli kul imorgon då ska jag och sussane öva lite posering i högklackat innan vi tränar.
Måste bli bättre på poseringen!!!!  Tiden tickar, tick tack, tick tack!!!

Längtar grymt mycket till imorgon så jag får köra som en galning i gymet igen och försöka slå lite mera rekord.
Man måste våga för att vinna, och har man nån som står bakom och passar så vågar man så mycket mera.
LIFE IS GOOOOD!!!

Dag att hoppa i sängen så man orkar upp i tid imorgon.
Ska bosätta mig på arbetsförmedlingen tills det är dags för träningen, håll tummarna att jag får nått napp...

Natti natti världen...:0)





Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för ett bra pass igår!!! Det va kul och köra med nån annan som omväxling. Lycka till på arb.förmedlingen idag, hoppas du hittar nåt annat jobb än det du har idag.

Ses vid 16:30 på nJoy... jag glömde mina klackskor hemma dem står kvar i hallen i en plastpåse... typisgt... ja ja det går nog ändå.

Kram Susanne



PS. Hoppas att det inte gjorde nåt att jag snodde lite bilder av dig från gårdagens träning... See Ya!

2009-08-31 @ 10:30:16
URL: http://subu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0