ÄNTLIGEN TÄVLING!! SHIIIT JAG FÅR GÅSHUD!!

Så var det då dags!!

Man hade ju inte sovit mer än en timme kanske under natten pga nervositet och att man gick upp och kissade hela tiden och åt Vitargo. Inte gott kan jag säga! Ush och fy!! Eftersom man nästan inte får få i sig nån vätska så blir ju blandningen med vitargo som en gröt, eller rättare sagt som ett lim.. Godare saker har man ju njutit av.. he he!!

Det blev till att gå upp rätt tidigt för att hinna med allt och så kom Pias väninna Rola och hjälpte oss med sminket, tack snälla för det...:0) Även Nella tassade in på hotellrummet och hjälpte till med hår och smink och jag måste bara säga: Tack så djäkla mycket Nella för all din positiitet och peppning och hjälp!!!
Det var verkligen såå uppskattat att du förklarade för mig var jag skulle gå, vad som skulle ske och du tog bort all oro jag hade (förutom det där med tvättsvampen när jag freakade ur och blev lite smått hysterisk. He he!!
Skönt att veta att det inte bara e jag som e virrig...;0)
och även tack till younes som hjälpt mig med kosten i slutet och som matade mig med vitargo (fick inte kladda ner mig så han hjälpte mig, vi körde den här: en för mamma, en för pappa, en för brorsan, en för Nella, en för marita, en för younes, och en för tomten) Ha ha!! Och för att han smörjde in mig med brunkrämen och höll sig lugn när jag började få panik och svettas som en liten gris så färgen höll på att rinna av (stackaren fick stå och fläkta en handuk mot mig så att jag skulle svalka ner mig.)
Tack snälla marita för bikinibiten, tack giselle för dom enormt snygga naglarna,  tack pia för resan fram till tävlingen, för alla goda råd och tips och för ALLT som du hjälpte mig med.

Nåja åter till tävlingen då...
Lägger in lite bilder...;0)

Sminkning: 

 

och matpaus förståss, vitargo, finns ju godare saker jag kan tänka mig, men men...
 
Gött jättegött!! Verkligen! :0) Eller inte...

Börjar bli rejält nervös nu... Eller pirrig och förväntansfull snarare...


Helt Plötsligt blev det PANIK! Jag var försenad och vart tvungen att skynda mig ner backstage för att bli insmord med färg... Och NEJ, NO, NJET, NEIN, NEPP DE E INTE NUTELLA MAN SMÖRJER IN SIG MED!!
Ha ha, fick den komentaren många gånger, men man önskade nästan att det var det, fast kanske tur att det inte var det för då skulle jag nog ha... ja va tror ni! Ha ha!!!

Och därnere när vi smörjt in mig med färgen så säger dom att nyansen i ansiktet inte passar med färgen på min kropp så de ser konstigt ut!!
Vad göra? jo dom kleta skiten i fejjan ockå, thats right nutellafejjs!!!! Såg för djäklig ut, men men...

NUTELLAFEJJAN!!....:0)


JA JA, TIME TO PARTY!! Nu kör vi....:0) La la lalalallaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0