Efter tävlingen: MAT, MAT, MAT, MAAAAT!!!




MAT 
var ju lixom det jag först tänkte på, konstigt, jag förstår inte riktigt. Ha ha!!

Det första jag gjorde var att släpa med mig Nella ner till närmaste hak på tävlingen för att få i mig lite pasta och köttfärsås, jag petatde i och för sig bort pastan, det var köttfärsåsen jag var himla sugen på.
Och till efterätt slank det ner en liten liten ne.. cocosboll också...*LER*



GOOOOD NE.. EHM COCOSBOLL...:0)



Vad gjorde jag sen då?
Tja det blev lite mingel och snack och lite mera...
just de, MAT.. eller man kan inte direkt kalla det mat men gott var det i alla fall... MC-DONALDS!!

MINGELBILDER...

   och hm eh Zzorro!!

Sen var man rätt trött så det blev till att softa en stund, sen upp på rumet och duscha av sig all djäkla färg, lättare sagt än gjort... TOG EN HEL EVIGHET att få bort shiten...

men till slut så var nästan allt borta i alla fall...

Och nu var det bara att slappna av och ha skoj, himla tur att tävlingen var på lördagen...:0)

Gick över till Nellas hotell för att sminka och fixa och trixa till oss lite...

Mamma Nella mejkar mig fiiiin, hon e så duuuuuktig så...:0)


Så fiiiiin man bliiiir!!!.....:0)



KLAR  att ha lite skoj...:0) (men djäkla trött ska jag erkänna ;0) )


Så off we go på fest...:0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0