EN VECKA SENARE...

EXACT en vecka senare så e man tillbaka på gymet igen...

Fy fan va kul att sätta igång igen!!!

Känner mig pigg igen och tycker att jag är sugen på att sätta igång och träna och börja med diet för nästa tävling ganska snart igen... På gymet går det bra och jag är väldigt taggad...

Har varit lite nojjig att jag ska gå upp i vätska eller gå upp en massa i vikt, har fått höra om skräckscenarion
där dom gått upp tio till tjugo kilo!!!! VILL INTE!!!

Men det verkar inte som det kommer drabba mig.

EN VECKA EFTER TÄVLINGEN:


men det kanske tar några veckor??
Men det verkar inte så.. Tre veckor efter tävling:


SUCK VA SKÖNT!! He he!!!....:0)

Bara ökat liiiite grann...


Kommentarer
Postat av: Petra

Snygga armar har du! :-) Mkt bra jobbat!

2010-01-07 @ 16:52:34
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0