Förfest... innan Bodyfesten..

Först var det förfest på hotellet jag bodde på, sen gick vi ner på Bodyfesten som var på samma hotell..

På väg till festen, på hotellet jag och nella gick vilse på 
inte bara en utan flera gånger också.. vi hade lite svårt att hitta till rätt torn.
Förstår bara inte hur vi kunde gå så fel, borde delas ut kartor tillsammans med hotelnyckelkortet...
Men det var städat hela kvällen och både jag och nella låg till sängs redan klockan tio och läste varsin god bok.
jo jag lovar!! Honesly!! NOT!! Ha ha!!

Lite mingelbilder under kvällen...

 Hm ja jag åt lite grann då också... hehe!!
Var inte den enda som åt det, så det så... *lipar*



 Behöll faktiskt samma glas heeela kvällen, ha ha!
nån annan festa åt mig också, jag nämner inga namn dock...:0)

PARTYGIIIIIRLSSSS!!!



   



   

Höga klackar en hel dag så måste man ibland ta en paus
och vifta på tårna lite... Ha ha!!!...:0)


Festen höll på heeela natten..
Jag och Nella var lite här och där och pratade med människor, förutom en liten avstickare jag gjorde med 
en ny vänn jag hittade, vi gick till Avenyn och köpte deras ooootrooooligt goda kladdkaka!!
Sen var Mia nöjd och glad, kvällen var fulländad...
Jag och nella var vakna ända in på morgonkvisten, och då beslutade vi att det inte var nån ide att gå och 
lägga sig för man skulle inte orka upp och kolla på tävlingarna då... Sååå KAFFE!!!!
Vi höll oss vakna, dusha och gick ner på tävlingarna igen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0