Fotografering...

Tre dagar innan tävling så följde jag med min vänn Nella och träffade en fotograf som fotade mig i en boxningsring. Tänkte att det kunde vara kul att ha ett minne av formen precis innan tävling utifall man går upp i vikt och ser ut som en blåsfisk efter tävlingen.

Är ju lite nojig att jag ska gå upp massor efteråt, har ju hört en massa om hur folk gått 20kg och sånt!!!!
HJÄLP!! Det vill inte jag göra kan jag säga!!! Hell no!! Kommer nog försöka hålla en bra kost direkt efter, men även unna mig lite gott till jul och inte vara benhård eller känna att det är jobbigt, vill jag ha något så kommer jag äta det...

När vi skulle börja fotografera så var jag jättenervös, jag känner mig ju inte direkt fotogenik eller snygg.
Men Robert Björk som fotografen hette, var jättegullig, profesionell och fick mig att känna mig bekväm så det blev jättekul, och så höll ju fotomodellsproffset Nella låda och sa en massa bra ideer på hur jag skulle stå också.

Här är några foton som vi tog...


     Kickfotona var skitsvåra att göra kan jag säga!

Varje gång jag skulle kicka eller lyfta benen och hålla det uppe i luften så fick jag
ett sånt djäkla sendrag i rumpan!! Det gjorde skiitont jue! Ha ha!!
Robert och Nella skratta riktigt gott då, skadeglada som dom är...:0)

Efteråt när jag fick se fotona så trodde jag att Robert hadde mixtrat med dom, jag tänkte så där ser ju inte jag ut
det där är inte min kropp!! Men det var det, tänk vilken konstig självbild man har på sig själv.
Jag blev i alla fall jättenöjd med bilderna och vi kommer nog fota fler gånger men på ¨nått annat ställe och lite annorlunda. Några ideer???  :0)

Sen var det bara att åka hem och dricka sitt vatten och äta sina matlådor och vänta, och vänta, vänta, vänta OCH JAAA VÄNTA!!! JAG VILL TÄVLA NU!! LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder :)

2010-02-04 @ 21:30:37
URL: http://litenvillblistor.blogg.se/
Postat av: li

oooooj vad snygg!! vad kul att se en snygg och stark tjej i såna fina fotografier!! lycka till!

2011-03-25 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0