HJÄLP JAG DRUNKNAR!!!

Sissta veckan när man ska gå på tömning bodde jag hos pia i sundbyberg för att vi skulle hålla lite kolla på varandra och hjälpa varandra.
Det är verkligen en prövning att göra det här, vissa bli negativa och ändrar personlighet helt,
trist, och sen har jag hört att man kan bli deprimerad efter tävlingen, jag hoppas verkligen inte att jag blir det. Men jag tvivlar på det. För envis för att sitta länge och pipa. Men vi får se.

Positivt tänkande är ett måste, det blir vad man gör det till och om man bara gnäller och piper så blir det bara sååå mycket jobbigare, gäller att se det roliga i allt, och det här är ju trots allt ett roligt mål man har jobbat mot så...

Men hallå, ALLT DJÄKLA VATTEN!!! Man fick i början av veckan dricka en himla massa vatten för att sen skära ner till nästan inget alls, för att lura kroppen och tömma den på vätska.
Allt drickande gjorde ju förstås så man sprang och kissa HELA tiden.
Kande mig som en fisk i ett akvarium till slut.... UUUurrk!...:0)

Man var bra trött då kan jag säga, det blev en hel del powernaps och inte så mycket motion,
sista dagarna så var den enda motionen jag fick den när jag gick till tunnelbanan för att åka iväg och fotografera mig och för att fixa naglarna...

Tankarna var många under den veckan, allt från en fnissig Mia som tyckte att det skulle bli såååå roligt till att fundera på vad det var jag egentligen höll på med...:0)

En vecka innan tävling såg jag ut så här, och var orolig att jag inte skulle hinna få bort allt fett...



Men hur det än går så vet jag att jag gjort mitt bästa, och detta är ju en testomgång som jag hela tiden sagt...

Ska bli riktigt spännande i alla fall...:0)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0