MEN VAD HÄNDER NU DÅ!!??? TOMT!!!

Nu är jag tillbaka i vardagen..
den är helt okey, har saknat mitt jobb så jag e riktigt glad att vara tillbaka där igen.

MEN känns djäkligt konstigt att inte ha ett mål att rikta in sig på... vad ska man nu fokusera på? 
Tycker inte alls om den här kännslan, den måste vi göra något åt direkt, ögonabums, haha!!
Så jag bestämde att jag ska gå till Fredrik Carlsson på Team Reform och lägga upp ett nytt mål.
Och så fort jag hade bestämt det så känndes de redan så mycket bättre...

Började första veckan med att gå ut på promenader och vilade från gymet.
Kan säga att det var lite frustrerande och jag saknade gymet ganska mycket, men samtidigt
var det djäkla skönt att få vila också.. Och nästa vecka kör jag ju igång igen..

Tillbaka ut och promenerar igen.. 
Det är så fint ute och snön gör att det blir mycket ljusare och finare ute..
Även om det är väldigt tidigt på morgonen...:0)
 


OCH DJÄKLA SKÖNT att återgå till normal kost igen, inge kul att äta skräpmat 
för länge.. Nog för att man inte går efter ett matschema eller dietar,
jag fuskar med julmat under julen och tar mig en lussebulle eller pepparkaka när jag vill.
Men att leva på junkfood e bara äckligt...

Min favvofrulle som jag saknat såååå....:0)
Havregrynsgröt med bär i och räkomelett... MUMS!!..:0)
Kostigt att äta samtidigt jag vet, men de ju såå gott...

och middagen:

 
Lax ris och broccoli, kan säga att magen blir såå mycket gladare av att få äta bättre mat igen.
Men trött, åh såå trött hela tiden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0