PÅ MED TÄVLINGSFÄRGEN!!

Så skulle tävlingsfärgen på...

Den äran fick younes: 

Och wolllaaaa!! Färdig!...:0)

Första gången man går upp så har man svart bikin på sig
och svarta stängda skor, och INGA smycken alls, jag fick ta ur mitt navelsmycke...:0(

Nästa rond är badräktsronden:

POSERING Å ÅTER POSERING är det jag behöver träna på...:0)

HUR KÄNDES DET ATT GÅ UPP DÅ!??

OH MY GOD!!!! Eller vänta... Min första tanke när dom sa mitt namn och jag skulle gå ut på scen var...

Nej nej nej, för fan! Jag ångrade mig och började backa och ville springa därifrån, men den känslan gick över på två sekunder..

Och när jag steg ut på scen så var det såååååååå djäkla häftigt!!
jag tyckte det var så himla kul, och stod och flina ett stort fånigt flin som jag inte kunde få bort.
Ha ha!!
Medans jag stod där och log så började jag få sendrag bak i ryggen och mina armar började då stå ut på ett lustigt sätt, och varje gång dom bad publiken applådera så passade jag också på att applådera så att jag skulle få en chans att ta ner armarna, he he, smarta jag va?

När det var dags att stiga ner så ville jag inte alls göra de, jag tänkte näääää!! ha ha!!
Lite synd kändes det som att allt går så fort och helt plötsligt är allt över...

Men ner fick vi gå, och vi fick direkt veta att en åkt ur och resten gått vidare, sen var det bara att vänta på nästa tur...
Då var det dags för badräkt med stenar på och strass smycken...
Man kände sig jättefin, lite dumt att jag gick ner mer än jag hade räknat med sista dagen så min badräkt var liiiite för stor, jag fick stå och sträcka mig jättemycket för att den inte skulle bli påsig på magen.
Men väldigt fin var den, duktiga marita som sydde alla dräkterna... 
  Kolla armarna!! Det ser jätteroligt ut jue!!

Gick inte vidare till final, men de va ju ingen suprise direkt, dom andra tjejerna var ju himla mycket bättre än mig och många hade tävlat tidigare och visste hur man skulle posera bättre. Så jag är inte besviken.

Har i alla fall lärt mig en massa, och det var ju det som var meningen...
Lärde mig tex att jag ska öva mycket mera på poseringen och att öva på att stå länge.
sen att jag får sendrag kan jag tyvärr inte råda över, men man kan kanske ta lite salt innan eller nått.
Och så måste jag bredda mig över ryggen och axlarna, blir lite jobb framför mig minsann...;0)

Fick ingen bra placering,  kom på 14:e plats av 16st tror jag, men det visste jag ju, så jag e faktiskt nöjd med min insatts ändå, jag har gjort mitt bästa och under omständigheterna så var det riktigt bra ändå...

Jag skäms inte... Och är bara så NÖJD! SHIIIT va kul de var....:0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0