På tävlingarna SÖNDAG, TRÖTT DAG...

OCH  får jag nu börja med att förklara att Mia faktiskt inte kunde sova nått fredag till lördag på grund
av tävlingsnerver, OCH sen är vaken lördag till söndag också!!
ALLTSÅ 
vaken två dygn så man var ju inte den nyutslagnaste nyponrosen på stället och kände sig kanske inte 
sååååå djäkla fresh alltså...:0)
Men men, mingla, jollra och skratta gjorde man, var så himla peppande och inspirerande att vara där...

Mera mingelbilder: fick lite nya vänner där...

Ny vänn, blev bästis med Paulo Roberto



Ny vänn Zebbe

STOOOOR ny vänn Magnus Samuelsson



FAAAARLIG vänn Sewsen
dont mess me en brud som sovit dåligt å inte fått mat...;0)

Glad vänn...



Söndagen bestod som sagt av lite mingel och shopping..
Men mesta delen av dagen höll vi till inne på tävlingarna och tittade på dom som tävlade.
Himla kul att se hur duktiga många har varit... Det var hemskt inspirerande och man blir faktiskt
lite extra peppad när man lyssnar på musiken till bodybuildingen...

Men ååå så trött man e nu...
På tåget hem sov jag nästan hela resan, och när man kom hem så blev det mera sova hela dagen.
TOTALT SLUT!!!

Dagen efter, tillbaka i gruvan...

Och jobbar, men åh va kul det var att vara tillbaka på jobbet...:0)
Jag trivs så himla bra på mitt jobb och det är roligt att gå dit med härliga glada arbetskamrater...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0