My name is Duracell, laddad till tusen...:0)


Ja hejsan igen!

Det går toppen med träning och allt...
Har äntligen börjat vänja mig vid dom nya rutinerna, jag tränar på morgonen, sen kör jag trettio minuter cyckel intervall och sen är det bara att sätta sig på tåget och åka till jobbet i stockholm.
Där är det fullt ös hela dagen, man är hemma vid niotiden på kvällen och då är det till att ställa sig vid spisen och göra matlådor... (Därför jag inte varit så duktig på att skriva här, men SKA verkligen försöka bättra mig.)
Inte mycket till socialt liv med det funkar. Och jag är ju ledig varje Söndag och Måndag, så om det är någon som vill träffas och ta en fika då så är det bara att slå en pling...;0)

Jag har varit hos Fredrik och mätt mig nu... Gick inte toppen, men åt rätt håll..
Jag hade tappat fett och gått upp i muskelmassa precis som jag trodde, till min glädje så var det en bra ökning med muskelmassa..
Tänker fortsätta tappa fett och öka i muskler. E sjuuukt peppad!!!!!
Vi bestämde även att efter midsommar så ska vi börja min diet (vilket innebär att mina ätardagar försvinner!!!)
Så det blir till att passa på att njuta av dom ätardagar man har kvar REJÄLT...:0)

Det här låter säkert sjukt men jag längtar såååå! Är så peppad och det ska bli så himla kul att sätta igång på riktigt och få mera resultat.
Ja ja, jag kommer säkert få äta upp vad jag säger nu senare och jag kommer säkerligen inte vara lika positiv och kaxig när jag legat på dieten ett tag ( då lär man ju känna sig stark som en kattunge..) Hi hi!!!
Men just nu så känns det så himla kul att sätta igång med den spännande vägen mot tävlingen.
Ser verkligen fram emot det här!!

Efter midsommar kommer jag börja dieten och även ändra mitt träningsscema, så då kommer jag skriva mera utförligt om vad jag äter och hur jag tränar.
Mera bilder kommer också komma då, ska även ta ett på mig som jag ser ut nu, lite lagom trind tror jag visst det heter...Ha ha!!

På mina onsdagar som är mina vilodagar så brukar jag gå ut på promenad runt svartån, vilken jag gjorde förra onsdagen också... Det har blivit så himla fint runt svartån nu så jag vart tvungen att ta ett kort på det.
Medans jag står där och fotar så cycklar en kille förbi, han stannar och vill att jag ska ta kort på honom också.
Han verkade vara en rolig prick så jag sa okey.

Det här är Franklin...:0)


Vackert eller hur!!!


Imorgon är det dags för att låta ryggen och triceps få jobba lite.
Och om jag kommer ihåg så ska jag ta kort då....;0)
Ja ja, jag vet!! Skäll på mig!! Ni får det, jag vet att jag lovar kort från gymmet hela tiden men jag sätter inte ut några.
Men jag ska, jag jobbar på det...Prommis!! Hi hi!!
Får se om jag kan få nån snäll själ att ta ett kort åt mig på gymet...

Nu har jag precis avnjutit en utsökt måltid med:
Keso
rapsolja
hallon
3st BCAA

Och nu är det dags för att plocka fram träningskläder för imorgon och hoppa i säng...
Ta hand om er allihoppa och håll tummarna för sol på söndag, då kommer ni hitta mig i närmaste mjukglasskiosk. He he!!!....:0)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0