Nöjd!!...:0)


Har tränat på citygym idag, träningen gick helt okey.
Och det var sååå himla roligt att träffa en massa ansikten där. Har saknat er...;0)
Alla på citygym är så himla trevliga och hjälpsamma...:0)



Anders som sköter Citygym



Starke (Adolf) Anders...:0)
ETT LITET TIPS!  CITYGYM HAR BRA PRIS PÅ SOMMAR KORT, 600KR OCH KORTET GÄLLER TILL AUGUSTI...;0)



Idag började jag lite annorlunda träningsschema, bra att variera sig..

Och Woohoo! Titta!! Jag satte in lite bilder också, som jag lovade. Men tog dom med mobilen så dom är lite dåliga, trist att alla markeringar på ryggen knappt syns, jooo jag HAR faktiskt markeringar, jag försöker inte skylla i från mig på fotot faktiskt. Ha ha!!

Rygg och triceps ( kör rygg två gånger i veckan, men andra övningar andra gången i veckan)

* Kinns   Jisses vad klen man är i denna övning!! ( Men inte länge till..;0) )
* Breda latsdrag
* Smala latsdrag
* Fällkniven

*stående kabelpress (pinne) så många jag orkar sen vänder jag och tar ett grepp underifrån och kör så många jag orkar till... Uuuurk, bränner fint i triceps
*tricep med rep(framåtlutad med rep över huvudet) har glömt bort vad den heter. Haha!! Doris är tillbaka...;0)
*Dipps mot bänk
*Mage Crunshes, min favvorit! NOT!!! Tycker inte om att köra mage, kan bli ett broblem. Hm!

På gymet var Tanta, andra halvan, eller mikaela som hon heter...;0) En av dom jag saknat mest på gymet.
Ett foto på henne och mig, två glada prickar...:0)


En härlig dag med promenad till gymet och en promenad på kvällen...

Imorgon är det dags för benen att få sig en omgång...;0)

Sköt om er allihoppa och kom ihåg att efter regn kommer alltid solsken. Life IS great!...:0)


Kommentarer
Postat av: Carran

Halloj Mia!



Oj, vikken förändring att se magra Mia till biffiga Mia! Vikken tjej!!! Skulle vara kul och se om dina spiror bytt skepnad oxå hehehehe.

Jätteskoj att läsa och se att det går framåt för dej med träningen!



Pepp-Pepp



Kämpa på bruden!!! Kram Carran

2009-06-16 @ 16:08:05
URL: http://pruttmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0