OH MY GOD!!!

Sitter och tycker lite smått synd om mig själv, men samtidigt är det rätt skönt ändå...
Vad i bip bip bip snackar jag om? Jo så här är det...

Förra veckan började bra med träning och kost, fortsatte lika strålande på tisdagen då jag tränade ben,
tors blev brösten agade, gick riktigt nice, träningsvärk i varenda muskel...;0)
Och efter alla passen utom ben så kör jag 25min intervall cyckling.
Jag trampar som en galning så svetten sprutar som en vattenspridare ungefär. Hihi!!
Fredagen körde jag rygg och bicep, gick också jättebra och lite träningsvärk infann sig. Skönt. Då vet jag att jag gjort rätt...
Sen var det vila hela lördagen TRODDE JAG, men på jobbet vart det en massa leveranser som kom, så vad göra.. jo konka och bära på tunga kartonger som väger bly, ett träningspass till kan man säga, söndag kom...
Vila? Nähä då... Brorsan skulle ha hjälp att flytta, bor han högst upp i trappen? Japp!! Så klart!!!...:0)
Flyttar han till bottenvåningen? Nehe då!!.. Trappor igen...
Sprang som ett skållat troll, eller kanske som en nipprig ekorre...
Till slut var det färdigt och jag åkte hem för att göra matlådor och sen softa lite i soffan.
En tanke for genom mitt huvud.....
Kanske skulle man strecha lite efter den här flytten?.... Gjorde jag det? neeee!!!
Idag måndag...Aj aj aj!!! Stackars liten mia går konstigt och piper till av smärta lite då och då....0)

Lördagen passade jag på att unna mig lite gott jag varit sugen på i veckan...

Hade tagit kort på mina underbara måltider, men det funkade tydligen inte att ladda upp dom, , men jag har i alla fall tagit kort...;0)  He he!!

Tex:
 Muslifrukt och yogurt/proteshake
köttfärsås och spagetti
hallonsmoothy och frukt
Kladdkaka och kaffe
Mc donalds (lilla menyn) Mums!! Var länge sen man var sugen på det faktiskt.
Knäckebröd med makrillfile och the
keso/hallon/rapsolja
Och på kvällen blev det blandgodis och coca cola....:0)
 
En mycket nöjd tillsynes höggravid Mia låg som en strandad val i soffan sent på kvällen. Ha ha!!
Söndagen tillbaka till min vanliga kost och la till lite då jag flyttade och gjorde av med mer än jag brukar på söndagar.

Imorgon är det tisdag och jag ska piska mina ben som ...! Kommer bli skönt att köra vader...;0)
Ser fram emot det, mm, mycket... *skakar på huvudet*
Nä men seriöst, längtar till gymet och att få ta i så jag mår illa och känner att jag gett allt...
Sen blir det tåget till El stockholmo och jobba till kvällen. Splended!...:0)

Sen till helgen blir man ledig i hela Fyra dagar!!! Ska bli såååå nice!! Pilla navelludd och gå på promenader.
Jaha då... Om nu bara solen kunde komma fram också, har letat ööööverallt efter den... Hm!

Önskar er alla en underbar vecka och en riktigt mysig midsommar... Kramen....:0)




Kommentarer
Postat av: Tina

Myskväll på fredag.. :)

Can't wait!

Kram

2009-06-18 @ 13:09:38
URL: http://blogg.passagen.se/tinussa
Postat av: Hemligt

Nästa gång kommer du inte ha samma tur i riddarspelet!!!

2009-06-23 @ 14:05:52
Postat av: hemliga Anre

Nu är det väl dags och uppdatera bloggen?!

2009-07-03 @ 10:21:59
Postat av: Susanne

Men hallå där nu får du ta och uppdatera din blogg tycker jag ; )... är ju så himla nyfiken hur det går för dig, med dietandet och allt annat...

Ha det så gott!

Kramis Susanne

2009-08-19 @ 08:21:26
URL: http://subu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0