Dimman har lättat...

Nu har man äääääntligen piggnat till igen.
Känns som man har kommit ut ur en tjock dimma. Försökte träna i fredags men det gick inte, vart bara yr.
Lördag och söndag har jag bara sovit mig igenom, så fort jag vaknade och tänkte, nä nu måste jag gå upp å äta lie så
zzzzzomna jag igen.
Men nu har jag precis vaknat hungrig som fan å känner mig riktigt pigg faktiskt...:0)
ÅÅÅhh, jag vet!!! Shit pomfritt vad jag vart sugen på en riktigt smarrig hallonsmoothey och äggröra.
konstig blandning kanske men just dom två sakerna blev jag supersugen på, nått salt och nått sött.
Skutt upp ur soffan och swosh in i köket...
 Hallonsmoothey:
150 gr  yogurt
150gr   laktosfri keso
100gr   hallon
in med allt i en blender och en liten skvätt Fun light hallonsaft, mixa Zzzzzzooooom!!:0)
Bon apetit just drink and go...;0)

Ser fram emot imorgon då jag ska träna rygg, biceps och mage med Bella. Även om jag inte direkt kommer vara lika stark som bamse imorgon så ska det bli skönt att få komma igång igen.
Tycker INTE om att göra uppehåll i träningen. Och jag tycker inte heller om att jag börjar lägga på mig lite väääl mycket runt midjan, dags för mera cardio. Dags för mer promenader runt svartån, nån som vill hänga med?

Imorgon ska jag även ringa och boka en tid hos fredrik så vi får se hur allting ligger till och om jag kommer få ändra min kost något, börjar faktiskt bli nååååågot trött på kesella. Okey okey!!! JAG HATAR KESELLA!!!!
Enda sättet att få ner det för tillfället är att göra en exotisk sorbe av det:
150gr kesella
100gr mango
    5gr rapsolja
och en skvätt exotisk fun light saft
mixa allt ordentligt med en handmixer, in i frysen ett tag tills det blir sorbeaktikt, sen är det bara att njuta.
Skitgott faktiskt!! Har ni några andra förslag så varsågod...:0)
Nä nu är det slut på receptrutan för idag, återkommer imorgon om hur det gick på träningen.
Men jag förväntar mig inga underverk precis.
 Ha det bäst allihopa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0