Kvittrar som en kanariefågel...:0)

Oj oj oj, vad det var härligt att få gå till gymet igen. jag har längtat sååå att få börja träna igen.
Man var väll inte på topp men det gick rätt bra ändå, tack snälla Bella för att du stoppade mig när jag
höll på att vara dumdristig och köra för hårt. Vill ju inte ha några skador som gör att man blir stoppad i träningen igen.
Kände mig rätt snurrig och svag i slutet av passet så det blev att fylla på med kolhydrater ordentligt efter träningen.
Imorgon väntar ett riktigt smarrigt benpass så jag kommer ligga lite högre än vanligt på kolhydrater imorgon också.
Men först väntar en låååångpromenad runt svartån i morgon bitti...:0) Ska bli himla skönt.
Verkar som det ska bli kallt igen, vilket suger purjo, men men, nång gång måste ju våren komma så det är bara att bita ihop och vänta.
Det är en sån skön kännsla att vakna av att fåglarna kvittrar och solen hittar in genom fönstret...Åhh våren kan du komma snart!!!!
Förutom träningen har jag hunnit med en promenad i morse, hunnit städa och laga lite matlådor och pyssla lite.
Och på kvällen så har jag, HAHA!!! Kollat på ballar av stål på kanal fem.  Viiiilket sjukt program alltså!!! Måste ses...
Jahapp, mer spännande än så här blev tyvärr inte dagen, nu är det dags för sista måltiden för idag och sen
duna kudde, sova, nanna, sussa osv. Så god night allihopa...:0)

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tyckte du var jätte bra igår, men man måste ju begränsa sig lite om man ha ont eller om man varit sjuk, så är det bara =)! Vet att det är svårt. Jag var inte på topp igår men jág har fan träningsvärk idag, Yes! =) Synd att jag sviker dig idag, hade varit kul att köra ben, men jag behöver verkligen köra combaten! Ben nästa vecka!! Må gott!

2009-03-24 @ 07:08:54
URL: http://bellaakesson.blogg.se/
Postat av: Bella

Då blev det ett hårt pass igår?? =)... var lite sugen på benträningen igår, men det var kul med combaten!! Jag kommer träna i morgon, men det kommer bli löpning 30 min, axlar/mage, är på gymmet vid nio ungefär. Lägg ut bilder, skoj att se! =) Kram kram

2009-03-25 @ 16:48:29
URL: http://bellaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0