Yeeeaa!!!

Var så taggad när jag gick till gymet idag för att köra rygg med Bella, och vi var uuuuunderbara...:0)
Vi hade ett riktigt bra pass, och körde så det rykte som vi brukar säga.
Bella är ju väldigt stark, men som jag säger till henne så ska jag snart vara ikapp henne. He he!!
Idag körde vi marklyft, latsdrag, stångrodd, kabelrodd, hantelcurl, scottcurl och en skvätt sittups också.
Denna gryta var utsökt och bicepsen såg väldigt uppblåsta och smarriga ut. Ha ha!!!

Kom hem och lagade lite köttfärs och grönsaker, till efterrätt blev det lite cashewnötter.  (Ser snart ut som en ekorre, den där tragiska stackaren i iceage ni vet, som blir av med sina nötter hela tiden. *Skratt!!* )
Och nu är det dags för dagens sista måltid, Kesella, hallon, liite rapsolja och tre bcaa. Mums!
Sussa så gott allihopa, det kommer jag i alla fall göra om ca fyrtio minuter... Zzzzzzz!!!!!!!........:0) 


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för att du ryckte upp mig igår, jag var ju lite seg innan passet. Men det blev ju riktigt bra ändå!! I eftermiddag kör vi ben, jippie!!! Vi ska inte kunna gå därifrån!! See u!

2009-03-17 @ 07:23:14
URL: http://bellaakesson.blogg.se/
Postat av: Kingkong

O när ska vi köra skiten ur varandra då..?

2009-03-17 @ 15:55:26
Postat av: mia

Tja, du har mitt nr jue, bara att slå en signal..:0)

2009-03-19 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0