Hårda bud i mellerud!!!

Dagsstatus...

Fettet vill inte riktitgt släppa så nu är det ¨hårda bud som gäller...

Morgonprommis varje dag, styrketräning fem dagar i veckan och en timmes cyckel efter varje pass
med dubbla kläder på..
Så om ni ser en skum typ med tjocka lager kläder på sig och en luva över huvudet så är det nog jag
som sitter och lider och svettas.. Och Så har jag ju ca 6-10 pass i veckan på jobbet också. 
Men det SKA FAN GÅ!! Jag ska tappa det jag behöver!!!

Morgon promenaderna börjar bli kalla men ack så vackert det är ute nu...

Vilka vackra färger!!


STALKERMÖSSA!!! HJÄÄÄLP!!!!...:0)
En skum liten mössa förföljde mig på en av mina promenader, tiiiidigt i ottan...


PS fasst egentligen så var det en blyg liten veronica (vacker som en nyponros) som
inte ville vara med på bild. den lilla fegisen...:0)

Hur går det nu för tiden då?...

tja...
Förutom att jag har ont överallt och är trött och sover små powernaps hela tiden så är det
helt okey..
Inte lika stark längre men det är nog helt normalt, men åh sååå tråkigt!!

Så hur går det med kosten då?...
Ja jag kan ju säga så här.. DIREKT EFTER tävlingen så kommer jag äta allt jag kommer över...
Bara i en dag, sen blir det åter diet, inte lika strikt bara, och ätarhelger kommer jag ha. så det så...
Men nu är det 1300kcal som gäller... HUNGRIG!!!

OROLIG för att jag inte ska hinna bli färdig i tid, men jag får inte oroa mig för då släpper inte det sista och det oroar jag mig för, men jag försöker att inte oroa mig och det gör mig orolig om jag oroar mig för mycket.
Vilket är djäkligt oroande, men nu ska jag inte oroa mig för det... He he!! ...:0)

Dags att hoppa i bingen nu och försöka sova lite (vilket också har blivit svårt att göra) så jag är pigg på morgonprommenaden imorgon....

God natt och sov gott alla där ute, räkna får och hällsa på john blund...:0) Zzzzzzzzzzzzz!!!!!





Kommentarer
Postat av: Pruttmamma

Hej gumman!

Så fint du kämpar! Du e skitduktig på att kämpa! Envis till tusen!!! Kul! Har du ingen före bild, hur du såg ut innan och sen nu en "klar" till tävlingen? Vore kul o se en hel förändring.



Varm kram carran

2009-11-02 @ 08:50:11
Postat av: Susanne

Hallå där snygging... wow man börjar ana rutor på magen... looking good!!! Själv känner jag mig som en strand satt flodhäst eller nåt liknande...

Hoppas att allt är bra med dig, ser ut som det går kanoners med dieten. Inte långt kvar nu, spännande.

Ha det gött!

Kram Susanne

2009-11-03 @ 08:38:28
URL: http://subu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0