Helt utslagen...

Ush, blä fy å kräk. Eller nej nej inte ordet kräk, det har jag fått nog av.
Har haft vinterkräksjukan i helgen. Shiiit va dålig jag var, fick inte ens behålla vattnet jag fick i mig, och om jag inte drack vatten så höll jag på att kvävas istället. Uurk! OCH feber, vilken feber sen, jag låg nästan och yrade.
RIKTIGT synd om mig faktiskt! Hihi!
Stark som en kattunge har man varit dom senaste dagarna.



Men å andra sidan om man ska tänka positivt så var det ju en djäkla bra diet, jag har ju varit orolig för att vikten inte går ner som den ska... Mmm... nu gick jag ner minsann... He he!!

Började äta riktig mat igår igen, och tränade, vart lite yr men det funkade.
Idag har jag börjat med morgonprommenaden igen, och sen ska jag till gymmet och köra på,
idag orkar jag nog ta i lite mer. SKA GÅ...;0)

I söndags så var jag och provade mina bikinis och badräkten, åhhh!!! WEEEE!!! Nu känns det mera verkligt!
Fan va kul det ska bli! Jisses! Det ska bli jabbadabbbadoooookuuuul!
Stackars Pia (som tävlar för samma gym som mig) kommer få stå ut med en nipprig fnittrig och lyrisk tjej på tävlingen.
Säger jag nu ja... KANSKE inte riktigt är så pigg på tävlingsdagen. Ha ha!!
Men kul ska det bli i alla fall..
Mycket att planera också, har nu redan betalt för naglar, hår, hotell, tåg, och allt annat så att det är gjort och allt är i ordning, blir ju bara virrigare och mera tröttmössa ju närmare dec jag kommer.
Ska även skriva en packningschecklista så jag inte glömmer något sen när jag ska packa.
Planering och kontrollbehov kallas det.. Ha ha!!

Har tvätt stugan just nu. Tvätthög större än KEBENEKAJSE lixom!!!
Dags att springa ner och hänga lite tvätt nu... TTFN = Ta ta for now...:0)

Ps. Funderar på att klippa lugg igen, ska jag?...



(Gammalt foto)

ADJÖKEN!!!!!....:0)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugg? Absolut:)

Sven

2010-03-18 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0