Måndag igen...

Måndag..

Promenad avklarad, sen gick jag på arbetsintervju på Wellnessclub.
Känndes riktigt bra, jag kom bra överens med dom och allt känndes precis som att jag hade fått jobbet.
Nu ska man ju inte ropa hej förrän man är över ån, men jag har en bra kännsla om det här...:0)

Sen mötte jag upp min vänn Lollo för en kaffe och lite shopping.
Hittad ett par glasögon som skrek mitt namn. Jag bara MÅSTE  ha dom!!

Sååå snygga va!!??...;0)




Ha ha ha ha!!!!!!

Lollo du ser ut som en rockstar i dina... He he!!

Eftersom jag är som skalman så kurrar min mage så fort det gått mer än två timmar, så vi åkte hem till mig så jag fick äta lite mat och så softa vi i soffan lite...

Nu är det dags att ladda för att köra ett pass i gymet.
Blir benen som ska få jobba... Nice!

See ya later... Kram kram...:0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0