Periodarbloggare!

Jag har insett att jag är en sån där periodbloggare som skriver en hel del när hon väl skriver men som kan ha lååååånga uppehåll... Jag SKA försöka bättra mig..

Men nu har det faktiskt hänt en massa så jag har haft fullt upp och inte orkat blogga helt enkelt.
Jag brukar läsa lite andras bloggar lite då och då, som tex Denice Lundevals blogg, hon skriver och slänger in bilder praktiskt taget varje dag, HUR HINNER HON!? Men hon skriver roligt och hon har verkligen energi den tjejen.
Jag brukar också ha energi och vara tjing tjing super duper glad och positiv, men har haft lite ont om den varan på sistone tyvärr.. Har varit så himla trött hela tiden, sover små powernaps ofta. Men men.. Energin kommer säkert tillbaka snart....:0) Bara att tänka positivt...

Så vad har hänt under veckan jag inte har bloggat då?

Börjar bli kallt ute, så de e mössa å vantar på när man går morgonprommis...:0)



Morgonpromenaderna börjar bli kalla... Det är riktigt kallt ute vid fem/sextiden när man promenerar, och det är becksvart vid svartån så där vill jag inte gå längre, så då blir det cityringen eller nån annan väg och det gör förbaskat ont i smalbenen så det är svårt att gå så fort som jag vill gå..
Bestämde i morse att nu kommer jag flytta in på gåbandet hädanefter för att skona smalbenen lite.

Brorsan fyllde år!!

Var hemma hos honom och firade honom, han hade sina barn småtrollen Amanda och Matilda hemma så det var jättekul att få busa lite med dom och det som var mest roligt (NOT!) var att dom skulle äta tårta och fika, ja men visst så trevligt tänker ni kanske nu... Jo då FÖR DOM JA! En annan som fick sitta och titta på tyckte rätt djäkla synd om sig själv. Kan ni förstå? ... Ha ha!!

Deras fika                                                   Min fika

                    Ha ha! Ibland kan det suga rejält...:0)

 Småtroll som retas... Det var en uuunderbar dag....:0)



Har fått nytt jobb också...

Har börjat jobba på Wellness Studion ska jobba i receptionen och även ha olika pass.
Det kommer vara Corepass, Fettförbränningspass, boxpass och kanske nått mer skoj.
Ska bli såå himla roligt, jobbar verkligen med nått jag tycker om just nu, och dom jag jobbar för är toppen.
Wellness Studion är inte som ett vanligt gym med maskiner, här har vi vibeplattor som man arbetar på.
Man gör övningarna på dessa plattor som vibrerar, och du behöver bara stå ca 30 min så är det som ett långt pass i gymet och man får Träningsvärk tro mig...;0) Vi har även hantlar, några träningsmaskiner och en massa cardiomaskiner tex cykel, löpband, crosstrainer osv.
Wellness Studion ska vi kunna namnen på alla som tränar och vi har tända ljus och gör det riktigt trevlig för dom som tränar hos oss, alltid kallt vatten som står framme, handdukar att låna en väldigt trevlig/mysig miljö att jobba i...:0)

Lotta                                          Och Ansi är ägarna... Supertrevliga pinglor.
                   

Arbetsplatsen...:0)

                

Kom och hällsa på vettja...;0)

OCH I HELGEN! Och i helgen ja... Åååhhh vilken mysig helg!!

Zeldaaaa mattes gosemoooos var hemma!! :0)   :0)   :0)   :0)   :0)

Hade Zelda i helgen, snacka om att det vart mycket gos, och mys..:0)

Långprommisar i det fina vädret blev det...

Hm varför får jag inte ner den där dumma bollen för? Den sitter som berget.. Hehe!


På lördagen...

Så kom Lollo och hällsade på, hon hade med sig älgfärs som  hon gjorde supergoda köttbullar på.
Till dom så gjorde vi smarrig hemlagad potatismos. Mmmmm gött!!!  :0)

Åh ja kan väll få smaka? Bara en liten bit? Tappa en då? Tappa, tappa, tappa, tappaaaa!!

Lite annat smått och gott blev det också, he he! Jorgubbar och glass med maräng och choklad på...;0)


Det var en riktig mysig, lugn och härlig helg...

Söndag och realitychekc!...:0(

Har kollat formen med Younes, jag går inte ned så mycket som jag ska, så nu ryker ätardagen och jag åker ner kallorimässigt också... Och som sagt tidigare så ska jag börja gå bå gåband istället så jag kan gå lite fortare, för när jag går ute gör det sååå djäkla ont i smalbenen så jag kan inte gå så fort som jag vill...
Jag är riktigt orolig att jag inte kommer bli färdig i tid, jag har för mycket fett kvar på ryggen och så verkar det som jag har en massa vätska som inte släpper också.. Jag kommer inte gå upp på scen om jag är helt slät,
att jag inte är i toppform och kommer vinna eller komma bra till det vet jag, det här är min testomgång, sen djäklar ska jag satsa för att vinna. Men att gå upp om man e helt slät och har FÖR mycket fett kvar e ju bara pinsamt... Fattar inte hur Younes kan vara så lugn, men han kan ju det här bättre än mig, så vi får se hur det blir i slutändan.. Bara att köra så det ryker och göra sitt bästa. Nå mer kan man ju inte göra...:0)

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag är så glad över att det liksom är liksom osar positiv anda om dina inlägg nu för tiden. och så glad över att du har hittat en mysig arbetsplats. Yeey!!



Dock är ju inte så avis på dig nu när din ätardag försvinner och du ska ner ÄNNU mer i kolisar, stackare... Men du har ju valt det själv! Och attans vad duktig du är med det.. Hoppas du når dina mål så att du går upp och tävlar!



Stor kram!

/Helena

2009-10-13 @ 12:56:36
Postat av: Mia fetknopp....:0)

Tack så mycket gummsan!

Så himla roligt när du skriver små peppningnar till mig, eller att du skriver alls, önskar fler kunde skriva några rader till mig...;0)

Ha det bäst nu och hoppas barnen blir friska snart.

Bamsekram Mia...:0)

2009-10-13 @ 14:02:12
Postat av: Susanne

GRATTIS gumman till ditt nya jobb!!! Vad glad jag blev när jag hörde att du fått nytt jobb, jag har hållt tummarna för att du skulle få jobbet...

Sorry att jag har varit dålig på att höra av mig... nu har jag satt igång med min träning, har kört 2 dagar den här veckan, sätter igång som vanligt igen nästa vecka. Om du har lust kanske vi kan köra nån dag tillsammans.

Om du bara stressar av så tror jag att du kommer hinna bli frädig i tid till tävlingen, jag tycker att jag ser skillnad på dig när jag ser bilderna, spikmattan tror jag kan vara en stor hjälp.

Ha det så bäst & trevlig helg!

Kram Susanne

2009-10-16 @ 09:05:01
URL: http://subu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0