BANG!!!!

Bang!!
Sprang in i den berömda väggen jag hört talas om.
Inte kul...
Har varit så stressad på jobbet att jag började skrika på nätterna, eller rättare sagt jag var hes i några veckor och undrade varför, tyckte det var konstigt för jag hade inte ont i halsen elller var förkyld.
Så sov jag över hos min vän Pia, hon berättade att jag gnydde och lät på nätterna.
Jag brukade sova hos Pia i sundbyberg ibland för att slippa gå upp så tidigt när jag skulle jobba på helgerna.
Och varje gång jag sov hos pia så lät det värre och värre, hon sov till slut med öroproppar.
Så för tre veckor sen så sa Pia att jag inte kunde sova hos henne nå mer förrän jag gått till läkaren och fixat mitt skrikande, för hon låg vaken hela natten och lyssnade på mitt skrikande TROTS öronproppar. Stackaren...

Så jag bokade tid hos läkaren och fick min diagnos. Helt konstigt, men på väg hem därifrån så kändes det som luften gick ur mig helt, och jag sov bort mer än en vecka....
Fortfarande trött hela tiden, det enda som är kul och som jag mår bra av är att gå till gymet och träna.
Eller ta en skön promenad runt svartån.
Just nu tycker jag det är jobbigt med mycket folk, och jag kan inte boka tider för det blir jag stressad av,
och helt plötsligt kan jag bli jättetrött och behöva sova, då får jag dåligt samvete om jag bokar av någon som jag lovat träffa. Så jag håller mig hemma och tar det lugnt för det mesta.

sen ska jag vara tyst också!!
Det är ju inte det lättaste kan jag säga! Aldrig förr har jag kommit på så mycket roliga saker och tankar som jag vill dela med mina vänner som nu när jag inte får prata... Suck!

Så hur går det med träningen då?
Rätt så bra, det mesta går helt ok, förutom axlarna. Det gör skitont i dom så dom får vila ett tag och så smörjer jag mig med voltaren, får hoppas det hjälper.
Med risk för att låta pipig så har jag ont i hela kroppen just nu, men det är bara axlarna som gör för ont.
Resten kan jag stå ut med.
Jag kan stå ut med smärta om det är meningen att det ska göra ont, som min bror lärde mig när han var min instruktör i wing chun i yngre dagar*det finns inget som heter smärta! Bit ihop!!* Ha ha!!
Men jag vet inte hur mycket som är "laglig" smärta och som är normalt.
Har i alla fall börjat med magnesium och kalcium får se om det kan hjälpa lite...

Dieten går i alla fall toppen!  :0)
Jag tycket det är en perfekt diet, och jag känner mig så där lagom hungrig, känns inte som jag svälter eller har nån panik för att jag äter för lite eller äcklig mat. Ligger just nu på ca 1700kcal.
Är skitnöjd faktiskt!
Jag äter gott och jag äter lagom mycket. Tur kanske är att jag aldrig riktigt gillat såser och majonäser och en massa mjukost eller kletsmet som folk har på sina mackor, eller mackor heller för den delen.
Så jag sörjer inte en massa mat som jag inte får, jag saknar inte ens godis faktisk insåg jag just nu!! he he!
Får se om jag kvittrar lika muntert längre fram i dieten?? Ha ha!!  :0)

ARBETE SÖKES:

Söker ni någon som har arbetsmoral, alltid ställer upp, tar ansvar och som bidrar med positiv energi till företaget  så kontakta mig...:0)

Har insett att jag inte kan jobba kvar där jag jobbar, att pendla och komma hem halv nio/halv tio på kvällarna och aldrig får vara ledig på lördagar är jobbigt nog, men att få jobba över utan att få varken betalt eller få ut det i leidghet är oacceptabelt. Ett företag måste kunna planera i förväg och tänka långsiktigt, vara måna om sina kunder och vilja behålla dom, vara mån om sin personal och inte snacka skit om alla som slutar för då fattar man ju att dom gör samma sak när en annan vänder ryggen till och framför allt inte ljuga hela tiden för sina anställda och kunder. Hm! Har aldrig varit med om maken till annorlunda företag!

Men just nu ska jag bara ladda batterierna och bli piggare, går ut och går eller går och tränar när jag känner för det och längtar efter det. Och det gör jag varje dag.
Dock njuter jag av att sova längre på mornarna, mm, riktigt nice...;0)

Japp nu vet ni varför det varit så tyst ett tag, men jag lovar att försöka vara bättre på att skriva.
Hoppas alla får en underbar helg och att ni har kul där ute i vimlet.
Nu ska jag gå hem till min kompis Jessica för att snacka skit, titta på film och äta nått gott, har ju ätardag idag.
Hi hi!
Bamsekram!  :0)


Kommentarer
Postat av: helena

Och fina referenser får hon....



En trevlig glad tjej som hugger tag där det behövs. En fena på att lösa problem, stora som små oh har en enorm förmåga att lyssna på arga kunder (vilket vi tyvärr hade gott om) och ge dem en lösning som passar både företag och kund. Den förmågan är det inte många som har.

Vidare är hon en klippa till arbetskamrat, hjälper till där det behövs och backar inte för nått..

Synd bara att vi inte hade en arbetsgivare som såg våra förmågor och brydde sig om att vårda och behålla sina anställa...

2009-09-19 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0