Blubb blubb!!!

Imorse var jag en dränkt katt, jag menar riktigt tidigt i morse...
Kl 04.00 gick jag upp, för att ta mig till andra sidan stan för att överaska Carina Isaksson och gå ut och gå med henne.
Jag trampade glatt iväg, det var ganska varmt och skönt ute konstaterade jag och jätteskönt väder för att promenera, var på riktigt bra humör faktiskt.

Men halvvägs så öppnar himlen sig och det börjar ösregna!!! UUuurrrk!! Känner hur kläderna blir blötare och blötare, hur det blir vattenpölar i skorna som sprutar upp mellan tårna varje tramptag jag tar. Inte så mysigt...

Jag hade kollat var Carina bodde på eniro och memoriserat vägen i huvudet.
Men klantiga jag kom ju inte rikigt ihåg exact var den gatan hon bor på var..
Jag cyklade runt runt runt runt lite hit och lite dit och sen...lite hit och lite dit...
Men suck suck, jag letade på fel sida av vägen...
Jag försökte stanna en bil som kom åkandes med den gasade på och försökte köra över mig så jag fick hoppa åt sidan. Det var en tant som körde, hon trodde säkert jag var en galning som skulle råna henne eller nått. (hade svarta kläder och keps på mig)
Till slut såg jag en tjej som stod å rökte och hon visade vart jag skulle åka.
Men när jag väl kom fram till hennes hus så hade hon redan hunnit gå iväg.
Ja ja, osis, fick inte överaska henne men jag fick ju motion ändå.

Väl hemma så drog jag av mig dom blöta kläderna och åt lite frukost och läste lite i soffan.
Till slut somnade jag till en stund. Zzzz skön liten tupplur..

Vaknade och strääääkte lite på mig, kurr kurr sa magen...
Så det blev utfodring...
Min kompis Lollo kom över och hälsade på så vi tog en promenad ner på stan för att strosa runt lite, sen tog vi en promenad hem för att jag skulla laga mat till mig och lollo fick dricka the och äta popcorn. Hon ääääälskar popcorn!! Och jag sniffade på dom...:0) Mmmm lukta gott!!

På eftermiddagen var det dags för träning, det blev armarna som fick jobba lite...

Längtar till imorgon då ska jag köra slut på benen så jag känner att jag lever minsann! He he!!
Men först blir det morgonpromenad vid sjutiden...:0)

SKIT SKIT SKIT, vad gör jag egentligen med mina mp3 egentligen? Nu är det den tredje som bara blir svart och när jag sätter i nytt batteri och försöker starta den så funkar den inte.
Hmmm, attans också!! MÅSTE ha en ny, skitsvårt att gå fort om man inte har peppande musik i hörlurarna...:0(

Nu är det dags att titta lite på Anna Anka, intressant person det där.. Hmm...
Ibland blir man helt paff när hon slänger ur sig en massa saker...
Sen blir det ett varmt skönt bad med en bra bok för att varva ner lite... Nice...

Sköt om er därute, och kom ihåg att NJUTA av livet, stanna upp och känn doften av hösten i några sekunder och njut....:0)




Kommentarer
Postat av: Susanne

Tja Babe!

Hoppas att allt bara är bra med dig, själv dök jag i förkylning, både jag och Micke låg hela förra veckan men nu är jag på benen igen, tillbaka på jobbet är jag oxå... dock får jag inte träna ännu Doctor´s order, men om du har lust på en promenad så är det bara att höra av dig.

Ha det bäst!

Kram Susanne

2009-10-01 @ 13:45:50
URL: http://subu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0