Tick tack, tick tack!!!!

Oj vad tiden går fort!

Det är bara ca tio veckor kvar till tävlingen!!  Ska bli sååå djäkla spännande!!!
Jabadabadoooo, mia läääängtar!!!...:0)

Och idag var jag och Pia och kollade tygprover på hur bikinisarna och badräkten ska se ut.
Det kommer bli shiiitbra.
Hon som ska sy dom heter Marita och hon ska också tävla. Jättegullig tjej.
När man gick därifrån så var man ännu mera peppad. Tihi!

Har varit superduperunderbart väder idag, jag och Pia gick ut på en prommis och njöt av det fina vädret innan vi åkte till Marita och tittade på tygerprover.

Provade att köra axlar idag men fick ge upp, det gjorde för ont.
Men då körde jag lite lats och tricep i stället.
Kan man inte köra det ena så kör man det andra, så de så....:0)

Tog kort för att ni ska få se dagsformen...

Har väldigt mycket vätska som inte vill släppa också, tror det beror på att jag fortfarande är lite stressad. Ska försöka varva ner ännu mer och slappna av...

Sen har man blivit lite blind tror jag, för jag tycker inte det händer nått alls men andra säger att det gör det så jag får väll lita på dom...;0)
Jag gnällde för att jag trodde att jag inte skulle hinna gå ner allt men efter att pratat med coachen och Marita och båda är lugna och säkra på att det går att fixa så slappnar jag av lite mera.

Nu ska jag ta min kvällsproteshake och krypa ner i soffan en stund innan jag ska sussa.
Längtar redan till gymet imorgon så jag kan köra lite ben...
Dom ska få jobba minsann!!!

See ya later aligator...:0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0