Siktet inställt på nya mål!!!!...:0)

FULL GAAAAAAAAASSSS!!!!!!!!!!

Då kör vi igen!

Har varit hos Fredrik och fått min tävlingsdiet, FAN VA SKÖÖÖNT!!!! Så himla nice att få in rutiner och 
veta exact vad man ska äta och hur mycket... Gillar verkligen att ha kontroll på allt...:0)
Nytt mål är satt... som jag kommer berätta om här sen, vet att målet jag siktar på är April, men vilket av
tävlingarna som går i april är inte riktigt bestämt än, kan bli en tävling, kan bli flera, beror lite på ekonomi, ork
och arbetssituationen...

Men kan ju bara säga att det känns väldigt bra att ha nya mål att inrikta sig på, resten runt om får vara som det är, jobbar ju inte dygnet runt för att ha råd med räkningar längre, så jag får även tid över till mina vänner igen,
jipppiiieee!! Mia e ingen tråkmåns längre.. He he!!

Och nu i Januari börjar jag med boxpassen på torsdagar på´Wellnessstudion igen också..
JABBADABBADOOOOOOOO!!!! Ska köra så det ryker och medlemmarna ska minsann få svettas. Ha ha!!
Har verkligen saknat både medlemmarna och personalen där...:0)

Imorgon kommer jag börja min dag med att:
05.30 gå på morgonprommis med söta Veronica och sen blir det hem och tina upp tossingarna och äta frulle.
06.30 Frulle Havregryn och hallon/blåbar... Min favvo! MUMS!!
07.00 Ta ett varmt bad (sååå niiiice!! )
08.00 Bege mig till jobbet som slutar 18.00
19.00 Träna rygg
Det blir:
*Latsdrag breda
*Latsdrag smala
*Marklyft hela
*Enarmsrodd
*Hissdrag
*Sittande rodd
Avsluta med lite mage...

20.30 hemma igen, duscha, sen softa en liten stund i soffa för att sen gå upp 05.30 igen....:0)
Tur jag gjorde matlådor idag för både måndag och tisdag, så det slipper jag göra imorgon...

KONTROLL 0ch rutiner igen, i like, Life is gooood!!

Ha en underbar vecka och en god fortsättning allihop....

Kraaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm!!!!!.....:0)





Kommentarer
Postat av: eliz

Hej Pinglan:)



HUr har du det,kanske ta o samman stråla någon helg träna lite surra o ta en lunch vore sköj :)



Kör så det ryker du e grym:)



Kraaam Eliz

2010-01-04 @ 21:17:22
URL: http://metrobloggen.se/elizlife
Postat av: Petra

Ser ut som ett riktigt tufft och skönt ryggpass. :-)

Boxpass är inte att leka med. Världens bästa kondis får man ;-)



2010-01-07 @ 16:51:25
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0