Aaahhrrrg!!

 Säger bara fuck you snow!!

Så djäkla trött på snö och dåligt väder, vart tog fågelkvitter, varmgrader och solsken vägen?

Tog fram cykeln och började cykla mot jobbet, snön hade smält till blasskiga fåror som sen frysit till is igen och sen ny snö som föll ovanpå det gjorde att det blev skithalt ute.
Plötsligt så for bakdäcket åt sidan och jag flög av cykeln som en liten vante.
Det enda jag tänkte var: INTE HANDLEDEN IGEN!!
Så jag höll upp armen och slog i armbågen och knät istället... TOPPEN!!
Jag vart lite öm men annars var det inte så farligt.. Phue!! Tur i oturen...:0)

Jahapp, det var bara att ställa cykeln i källaren igen, ingen ide att utmana ödet...
Med min tur så blir det väl gips igen.. Så nu får cykeln stå inlåst till DEN RIKTIGA VÅREN  kommer...
Åååhh vad jag längtar efter den!!!

Himla sugen att åka bort en stund å ta en timeout från jobb, träning och den tråkiga vardagen.
En weekend i rom skulle räcka, det är så otroligt vackert där...
En vacker dag så...:0)

Nått positivt är att jag har en HEL dag ledigt imorgon i alla fall...:0)
Kommer börja dagen med min morgonprommis med söta veronica, sen blir det frulle och en powernap
och sen ska jag göra vad som faller mig in för stunden.. Inga planer eller nått bokat... Skööönt...

Nu ska jag titta på mitt favvoprogram CSI!!
(Eller ett av mina favvoprogram, gillar även desperet housewifes cougar och greys anatomi)
Hinner tyvärr inte se dom så ofta bara...

Simma lugnt...:0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0