Axlar, aj aj aj... OCH så lite snygga foton...He he!!

Axlar stod på schemat idag...

EN rejäl träningsvärk är att förvänta sig, jojo, aj aj aj...  *Ler*
Det gick riktigt bra, styrkan börjar komma tillbaka, den är långt ifrån samma som den var innan jag fick gips,
men det går helt klart framåt...:0)
Kände mig taggad och fick fram lite av det där djäklar anamma som jag har saknat på sistone.
I LIKE!!! Nu kan jag bara ta mig uppåt, life can only get better sort of speak... Hi hi!!

I onsdags så var jag försökskanin åt min vänn Linda och lekte modell, vi fotade på en skridskobana, och inne i bik boks butik... Det var jättekkul..
Linda är riktigt djäkla duktig på att ta kort måste jag säga... Och man känner sig avslappnad och trygg när hon fotar, hon har dessutom bra koll på vad man ska tänka på när man poserar...

Sätter ut några foton som jag tycker bäst om, kan inte lägga ut alla för hon har tagit MÅÅÅÅNGA kort kan jag säga....

Visst e hon duktig linda, jag känner mig jättefin på fotona...:0)



  



OCH NU ÖVER TILL NÅTT HEEELT ANNAT!

VAR DET RÄTT LÅT SOM VANN????.....:0)

Det tycker jag i alla fall... Annas röst är ju bara sååå unik och vacker... Tyckte dock att snyggingen Peter jöback hade kunnat komma bättre till, hollow är faktiskt en bra låt också...

Här är Anna på uttagningen till Idol... GÅSHUD, JAG FÅR GÅSHUD!!!

http://www.youtube.com/watch?v=AzKdwDBdEXg&feature=related

OCH SJÄLVKLART VINNARLÅTEN THIS IS MY LIFE... NJOY....:0)

http://www.youtube.com/watch?v=54HckZbrqBA

Nehepp... Nu är det dags för lilla tokmia att ställa sig vid spisen och göra färdigt matlådorna till imorgon...

I morgon blir det morgonprommis, frulle, sen cyckla till gymet och träna styrketräning sen jobbar jag 10-18
SEN ska jag inta soffläge och softa i soffan en stund innan jag hoppar i bingen och sover för att göra samma sak dagen efter också...
Ska försöka skriva lite här också, jag lovar...

Ha en mysig söndagskväll på er allihopa och glöm inte att göra någon glad imorgon.
Kram kram kramelikram...:0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0