Blubb blubb...

  Sitter just nu och undrar vad som hände...

Gick min morgonprommis pigg som tusan, cykla till gymet och körde triceps, nedre baksida rygg, och mage och körde på i ett djäkla bra tempo, fortfarande jättepigg och peppad,
Och var fortfarande som en studsande duracellkanin efter det så jag passade på att köra lite intervall på gåbandet en stund...

Sen cykla jag till jobbet, drack lite mera kaffe (lite MERA kaffe? Hm! anar ett samband tror jag, hehe!) Och drog runt i 120 på kvasten och fixa med alla måsten.
kom hela tiden på mer saker som behövde göras och höll nästan på att missa lunchen, så den fick bli lite kortare idag...
Som sagt var, fortsatte swoosha runt och packa upp varor här, pricka av fakturor där, flytta om lite på herravdelningen där och sååå vidare... Helt plötsligt kommer en kollega och frågar när jag tänkte gå hem (skulle sluta 18.00)  och då var klockan 19.05 Oops!!!

Kastade in handduken och åt sista matlådan på jobbet innan jag cyklade hem.
Väl hemma ställde jag mig vid spisen och gjorde morgondagens alla tre matlådor.

Sen hörde jag en ensam liten dator som ropade från storarumet så jag kröp upp i soffan med den lilla i knät... Och plötsligt...
WOOOF!! Så gick luften ur mig, vad hände? vart tog dagen vägen? Hi hi!!

Nu ska jag bara ta min kvällsshake och sen krypa ner under täcket och gå på party med john blund... :0)

I morgon kommer Petra till mig, vi ska gå igenom hennes tävlingsprogram (hon ska tävla i bodybuilding) Och förbereda för ett gästspel på ett ställe som jag faktiskt glömt bort vad det hette (Doris in da house säger jag bara) får fråga Petra imorgon...;0)
Anyway, jag ska få vara speaker där och presentera henne och babbla lite... Ska bli skoj! :0)
MEN VAD SKA JAG HA PÅ MIG!!??? Vilka Ilandsproblem man har va...

Ne natti natti, sov gott, dröm sött och glöm inte att borsta tänderna.. Ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0