La la lalal laaaa!!

 Tralla lalla laaaa!!

Ibland hjälper det att gnälla lite tror jag....:0)

Morgonprommis avklarad och under promenaden så upptäckte jag en massa knoppar av krokusar längs vägen, även några som till och med nästan slagit ut. Sega små rackare dom där....
Hoppet kom tillbaka till mitt hjärta *skratt* och att solen dessutom var på väg upp gjorde ju bara promenaden ännu underbarare. Plus att min vän veronica förgyllde den med sin närvaro. ;0)
Ja till och med bajskorvarna som kommer fram längs vägen gör mig glad idag!!!  Ha ha!
Då vet man ju att våren verkligen kommer komma snart... Tjohooo!!



Frullen är också avklarad så nu ska jag dusha å ta en liten powernap.
Sen får jag se vad jag hittar på för skoj, så himla nice att inte ha nått bokat å bara ta det lugnt å se vad som händer. Och sol kommer jag ha idag, så det är nog ganska troligt att det kommer bli en liten promenad vid svartån och kollonilotterna idag...

Ha en strålande dag allihop!!  :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0