LÄNGTAR...Jabba dabba doooo!!

PIGG IGEN!
 Längtar efter att få gå å träna, längtar till jobbet, längtar till att få avnjuta min OTROLIGT GODA matlåda. Det blir rösti (råriven potatis som man steker) kyckling och grönsaker.
Tack Fredrik för det tipset... Att inte jag kom på det då... Ska bli sååå djäkla gott!!!
Alltid kul att komma på lite annorlunda sätt att piffa upp maten...:0)

Var ju som sagt hos Coach Fredrik på Team Reform och kollade formen.
Den håller sig på ungefär samma hela tiden, 7,83% bodyfat. Helt okey...
Jag ska hålla mig på den formen ungefär hela sommaren, så är det lätt sen när det är tävlingsdags.
Eftersom jag snart e en gammal kärrning förstår ni, och shiiten sätter sig allt för lätt som ett
god year tire runt midjan om jag går upp för mycket och det tar sån lång tid att få bort, så känns det bättre så här...:0)

Fick ett nytt matschema idag, så nu är det potatis som gäller, MUMS!!
(förut var det ris, couscous, bulgur eller pasta)
Älskar potatis och man kan äta den på så många sätt så jag myser och e jättelycklig just nu...*Kvitter*

Min vänn Tobbe sa nyss i telefon att: tänk vad lätt du blir glad mia...
Och ja, det e sant faktiskt... En blir gla för de lilla.. Hi hi!!

Appropå att bli glad för de lilla: Min födelsedag är snart här och har fått frågan vad jag önskar mig...

Det är både dyra och billiga saker jag vill ha:

Men här är det som är högs upp på min önskelista:


Adidas Candy ADH 1572
 Adidas Candy ADH1572
Burberry sport for women  doftar såååå gott!!!
Burberry Sport for Women


En iphone baksida i lila eller rosa... Finns nått med stenar på så e de ju bara ännu bättre....
This girl wants som bling bling... Hi hi!!


Och DOFTLJUS!!
NORRESKOG Doftljus i glas
skulle kunna sitta här forewer och rabbla, men det här räcker nog... Hi hi...
En godispåse skulle göra mig lika glad också... *Ler brett*

Men nått som jag ska unna mig själv är nog en tur till frissan..

Vill färga håret i en kopparfärg och lägga i ljusa slingor och hårförlängning och sen klippa lugg på det... Kostar bara 3000kr men det är jag väl värd va? :0)

Nu dags för KVÄLLSSHAKEN  och sen hoppa i bingen...
Upp tidigt för morgonprommisen, mm jo jo, Mia ska ut och kvittra ikapp med fåglarna medans hon swiiiishar runt cityringen.... Ha ha!

Ha en skön kväll framför tv:n i sofforna nu alla ni där ute i stugorna...
Natti natt kram å sov gott...:0)

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack Maria för din snälla och ödmjuka kommentar igår kväll! Den värmde.



Det var inte dåliga presenter du önskar dig ;-) Det är rätta tag ler



Frisören ska jag också skämma bort mig med när löningen kommer. Mitt hår är i ett desperat behov av det...men 3000:-...vart går du och klipper dig kvinna?



Hoppas du får en kanonbra dag och det är härligt att läsa dina inlägg...din energi och glädje smittar av dig ända hit. :-)

2010-03-18 @ 11:17:27
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0