Lördag idag!!!...:0)

Jahapp, så var det lördag idag då...

Blir inte nått festande för mig direkt, då jag jobbar heeeela dagen idag...
MEN... Liite fest blir det ju ändå, har inte riktigt bestämt än vad jag ska ta med mig för god matlåda till jobbet, eller om jag till och med ska vara så wild n crazy att jag beställer nått gött från våran fast food resturang??
Vi får se... *Ler*
Lite typiskt att nu när lördagen är här så är jag faktiskt inte så sugen längre på saker som jag varit sugen på i veckan och känner inte att jag måste frossa... Men lite blandgodis går ALLTID ner. Hi hi!!


Jag HOPPAS dock att dom lägger upp lite godbitar på jobbet... det är så typiskt! I veckorna när man inte ska äta
försöker vara duktig så är bänkarna i köket fulla av en massa gött, och dom ropar på mig, hallå där! du vet att du vill ha mig! Kom hit då! Bara en liiiten tugga!! Men jag lyssnar inte på det örat och ger munkarna min talk to the hand min. *Asgarv* men när det är lördag så är det tomt  minsann!! Ibland brukar jag vara lite busig på fredagen, och smugla undan nån bulle eller nått som jag tar fram när jag jobbar lördagen... He he!!
 
SER DOM INTE DJÄKLIGT GODA UT VA?

Nu ska jag göra nått att äta, sen off to the gym, then take a shower änd jump om my cyckel till work...
Not a wery spännande dag, but ändå... :0)

Hoppas ni får en superduperhelg med trevligt sällskap och nått gott i magen..
Tjipp tjillevipp!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0