Mummel mummel...

Tränade rygg för första gången idag, latsdrag..
Det gick helt ok, inte så stark, men det tänker jag träna upp fort som attans...

Men nått som var trist var att min rygg har försvunnit, finns inga markeringar kvar... Mummel, mummel, SNYFT!
Nu blir det fokus på ryggen för att fixa till den ögonabums!!!

Pinsamt foto men så här ser jag ut nu...

Och ett tokfoto framifrån också... Ha ha!!!

Körde även smala latsdrag, ryggresningar och mage...
OCH så klart morgonprommisen som jag går en timme varje morgon...

Sen var det bara att cyckla till jobbet och dra pallar med varor och lyfta kartonger.
Man får bra träning på jobbet också.... :0) He he!

Appropå jobbet, djäkla skönt att vara tillbaka på jobbet efter sjukskrivningen,
tycker inte om att vara sjukskriven... Ush ush, inge kul alls...
Jag har hand om dam och herrkläderna på ica maxi bye the way...
Stortrivs på mitt jobb, stressigt emellanåt men jättekul, och dagarna bara rusar iväg,
ena stunden är kl ett och efter en stund så är det dags att gå hem...

Och nu är det dags för mig att hoppa i säng och sova lite..
Imorgon så fyller matilda tio år (min brorsdotter) så jag ska dit och hjälpa brorsan med kalaset och
alla sockerspeedade barn. Wiiieee!!! OCH  äta lite tårta, hi hi!!
 Sen blir det träning och sist men inte minst så ska jag ha zelda och gosa med hela kvällen.
Åh! Myyyysss!!!...:0)
Och vet ni... Jag tänker fuska och INTE gå morgonprommis imorgon, tänker ta sovmorgon så det så..
Busiga jag. Hi hi!!

Hoppas ni alla får en underbar helg... KRAM...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0