Sooool ute, sol inne, sol i sinne...:0)


Solen lyste å snön smälte....
Å mia var så  lycklig såååå....

5.30 gick jag och söta veronica på morgonprommis.
Det var inte alls kallt och börjar bli ljust ute. Tänk att det snart är sommartid alltså!!
Tycker lite synd om dom som e morgon trötta eller som får gå upp runt fyra, fem på morgonen!
Lär ju va liite jobbigt kanske att gå upp en timma tidigare innan man vänjer sig... Uj uj!!

Har varit duktig och tränat idag också...
Rygg och biceps...

Chins
Breda latsdrag
Smala latsdrag
Hammer lats pull
Halva marklyft (gick ganska uselt, kunde inte greppa ordentligt med handen som vart i gips :(  )
Skivstångscurl
Hammer Curl
Maskin biceps koncentration
 
Träningen gick ganska bra, börjar kunna öka lite i vikt och så men e allt liiite seg fortfarande...
Men det ska vi ändra på! Jajamensan.... Hi hi!

Väl hemma så börjar det REDAN kännas som bara den, så jag bävar för hur det kommer kännas om två dagar... Huga!! :0)  Har försökt stretcha för att det ska bli bättre... Hjälper föga...:0)
Alltså shitt pomfritt!! Hur sjutton kan det göra så här ont så fort????
Nån som har koll på kroppen som har ett vettigt svar?

Längtar till Lördag!
För då ska jag följa med min vän Petra till långhyttan, hon ska köra ett gästspel där och posera å köra sitt tävlingsprogram.
Jag ska vara speaker, presentera henne och berätta vad det är hon gör och vad domarna tänker på.
Som tack har jag blivit lovad riktigt god mat!! (LÖRDAG JUE) Hi hi!!
Bäst att ta på mig nått som inte sitter tight runt magen kanske? He he...

Nu på onsdag är jag ledig HELA DAGEN! Wiieee!! Nån som känner för en fika så e de bara att skicka ett mess...:0) det blir en softar onsdag på stan...

Och nu såg jag precis att klockan är ELVA.. Ska upp om sex timmar och promenera..
Dags att borsta gaddarna och sussa...

natti natt kram...:0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0