Stark som en kattunge...:0)

 Men det var det värt minsann!!

Fick ett infall och följde med min kollega från jobbet ut på afterwork...

Vi var några stycken från ica så det kändes nästan lite sektaktigt, det var en kille som inte jobbar på ica som var modig nog att säga att han var på coop och handlade *det blev helt tyst* och alla blickar mot honom sa YOU DID WHAT!!Ha ha!

Jag är välldans förtjust i tequila rose, så det blev en del sånna och några cider. Behövs ju inte så mycket alkohol när man bara är ute en gång om året lixom. Jag vart i alla fall alldeles perfekt fyller (om jag själv får säga det i alla fall *ler* ) Lite lagom fnittrig... Okey, okey, inga kommentarer på det tack ni som träffade mig! He he!

Träffade Denice Lundevall ute (människan har ju alltid så snygga kläder på sig!) som har stans bästa blogg.
Lyckades övertala henne om att ta med latmasken mia ut i spåret när snön smälter...;0)
Ska bli kul, jag MÅSTE skärpa mig med cardion och börja springa! Alldeles för lat minsann...
STAL ETT FOTO FRÅN DENICE BLOGG (Hehe, busiga jag) (kolla den snygga toppen hon har på sig..)
DENICE AND ME...


Det var en perfekt utekväll och jag träffade en massa vänenr jag inte sett på evigheter, superkul!
Sen vart det tipp topp och lite kebab. MMmm! Också jättelänge sen man frossade i det.
Men nu har jag haft mitt roliga för ett tag, det räcker länge med en sån här kväll.
Dock inte sagt att jag inte kommer gå ut och tjoa lite, men festa så här blir det inte, inte värt en hel vecka som man har sämre ork i gymet...

Är väll inte så där superpigg idag kan jag säga, men det ska jag ignorera och ha superkul med Petra ikväll.
Lite kaffe så är jag igång och tjoar...;0)
Ikväll ska ju Petra posera och jag ska vara speaker och presentera Petra och dra igång publiken lite.
Ska bli jättkul...:0)

Ne om man skulle släpa sig ur soffan och hoppa in i duschen så man blir som folk igen...:0)
Och sen kanske få lite mat i magen, jag siar en talrik med kyckling och potatisklyftor i min spåkula..
Mums!!

Hoppas alla har en underbar lördag, vad ni än hittar på...

Kramz

Ps ska försöka ta nått kort ikväll och lägga in här. Hoppas det går, jag älskar min iphone men cameran den har är ju helkass... Ds :0)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha ha...anar jag en viss hangover idag? ;-)



Ni verkar ha haft riktigt kul!



Har haft ett litet break från både bloggen och Fb men nu är jag nog tillbaks igen ler

Är sjuk så det är lite halvdepp här hemma men imorgon fyller min äldsta tjeja 6 år så då är man nog fylld med lite extra energi. Nu är hon tyvärr inte hos mig då hon och lillasyster åkte till sin far igår men jag får träffa henne en stund imorgon. De kommer tillbaks på onsdag igen.



Vill passa på att tacka för allt snällt du skrev till mig om mina planer osv. Skulle vara kul och dra ett träningspass ihop någondag eller en afterwork ;-)



Stor kram och Glad Påsk på dig!!!

2010-04-01 @ 11:25:50
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0