Vad var det som hände!?

GÄÄÄSP!!
 Har precis vaknat upp från två dagars dvala...

Sov bort två dagar, var heelt slut, försökte gå upp men vart bara snurrig varje gång jag försökte.
Så det vart bara att slääääpa sig in i köket för att få i sig nått att äta, sen släääpa sig in i sovrumet igen för att somna om på två sekunder... Jag hade ingenting att säga till om lixom!
Kroppen sa bara SOV NU! INGA PROTESTER ACEPTERAS!!

Men nu börjar jag bli lite piggare igen, ska gå till jobbet imorgon igen.
Vill inte vara hemma, trivs så himla bra på jobbet, speciellt med Bettan (inte therese, har sagt fel namn hela tiden i början, men nuuu har jag minsann lärt mig, hi hi!) och Ulle lussebulle, dom två e ett par roliga prickar...:0) Och så tycker jag om arbetet också... Att ha mål och försöka uppnå bättre å bättre resultat hela tiden, de gillar jag...
Lite lättare nu när jag blivit lite varm i kläderna och börjar komma in i alla olika system och rutiner och så...

Idag ska jag även gå till fredrik och kolla så jag håller formen...
Det är ju ingen panik då jag inte ska tävla nu i april, men jag vill ändå hålla formen så blir det lättare inför nästa tävling..
Japp, jag sa nästa tävling... Den blir nog i oktober, har inte riiiiktigt bestämt mig om den än, för den blir bara en tävling till för att känna på och lära mig mera, vet ju att jag inte är i en sån form så jag skulle kunna få några bra tävlingsresultat på den tävlingen, MEN jag ska GARANTERAT vara med på lucia i alla fall... Då djäklar... He he...:0)

Ne dags att göra lite mat och sen gå iväg till Fredrik...
Håll tummarna för mig...

Ha en underbar dag därute i solen..

Kram kram...:0)


Kommentarer
Postat av: eliz

hej gumman ja jag håller tumamrna för dig o du får hålla för mig då jag sökt till årets talang??!!!! hoppas hoppas ... vi måste ses snart jue!!!

kraaaam Eliz o tack för komplimangerna;)

2010-03-17 @ 11:43:55
URL: http://www.metrobloggen.se/elizlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0