VRAAAK...

Ja ett vrak är vad jag känner mig som idag...
 

Inte ens har man festat eller gjort nått kul så det är värt att vara så här trött. Suck!

När klockan ringde i morse så svarade jag snabbt MIA!!! Yrvaken som fn å fattade inte på några sekunder att det var väckarklockan som ringde och inte mobilen... *förvirrad* utan funderade bara varför personen som ringde inte pratade, hallå! hallå!!?? Ha ha!

När jag sen skulle sätta ner fötterna på golvet så vart det en smärre chock! KALLT!!!
Drog snabbt upp mina stackars tassar under täcket igen för att dra mig i fem minuter till.
Sen var det bara att motvilligt gå upp, vill inte, vill, inte vill inte, vill inte, VILL INTE!!!!
TRÖTTTTTTT!! Arrgh!

Nu är det jobb som gäller igen till 19.00 och sen ska jag försöka släääpa mig till gymet och göra något vettigt där... 
Är det någon som har vägarna förbi ica maxi erikslund så kika gärna in och tjoa till ett hej på klädavdelningen och ruska om mig lite så kanske jag vaknar ...:0)

Idag blir en lååååång dag... Kramz zzzz....:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0